Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני כבר מספר שנים ON AND OFF קורא בפורום הזה (כל פעם שעמדתי לקנות רכב) אבל עכשיו זהו זה סופי, עוברים למרכז וקונים רכב.

 

השאלה שלי היא כזו, אני וחברתי מעוניינים ברכב בתקציב של 25-30 אלף ש"ח (מין הסתם העדפה ל25, אבל אם ה30 משפר הרבה אז אפשר גם). מטרת הרכב היא נסיעות במרכז (אוניברסיטה וחזרה) ופעם בשבוע שבועיים חזרה צפונה לאזור כרמיאל\חיפה.

 

אין ציפיות לאוטו מטורף, המטרה שלנו היא אוטו שיהיה כמה שיותר חסכוני בכל המובנים, בין אם זה ביטוח, דלק, תיקונים וכו'.

אנו מעוניינים באוטומט בלבד, אפילו לא מוכנים לשמוע על ידני ולכן זה מן הסתם מצמצם אופציות.

 

אההה וכמובן, שנתון כמה שיותר מתקדם - לפחות 2002 ולא יותר מ150 אלף (אלא אם זה אוטו שלא צריך להתחיל להחליף את כולו ב150.

 

השאלה שלי היא כזו: איזה אוטו יהיה לנו הכי משתלם להחזיק ולקנות, אין העדפה לשום חברה, אין שינאה לשום חברה, הכל מתקבל על הדעת :)

 

תודה מראש!

פורסם

איך האמינות של האוטו הזה והתיבה שלו?

כמה ק"מ מחזיקה התיבה (אוטו עם 140 זה כדאי בכלל?)...

 

האם יש משהוא ספציפי לבדוק לפני שקונים אותו?

 

אהה ועוד משהוא חשוב, התיבה הרובוטית של האוטו, לברוח ממנה, או שהיא בסדר, כיוון שראיתי שיש כאלו עם תיבה רציפה וכאלו עם אוטומטית...

פורסם

בלי עין הרע יש לי ספייס 2001 ידנית בלי שום בעיות, בתקציב הזה אתה יכול לרכוש פונטו 2005 אוטומט,אבל צריך לשים לב לדגמים כי עדיף את ה16v הוא הכי אמין והתיה הרציפה אמינה מאוד תלוי ברמת הטיפולים שהאוטו עבר,הרבה רכבים כאלה עברו התעללות כי המון מהם השכרה,ליסינג וכד' ,מחלות של הרכב הזה בעיקר הם ההגה החשמלי,והקונסולה הראשית נוטה להתקלקל ,אבל סה''כ אוטו כיפי חסכוני,טיפולים וחלפים זולים יחסית לקטגוריה שלו,ושצריך הוא יודע לתת כח,מה שמבאס זה ההגה,אין תקשורת בכלל אבל היות וזה רכב ליומיום ולא כדי לגדוש איתו אז אני ממליץ בחום על הספייס

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בלי עין הרע יש לי ספייס 2001 ידנית בלי שום בעיות, בתקציב הזה אתה יכול לרכוש פונטו 2005 אוטומט,אבל צריך לשים לב לדגמים כי עדיף את ה16v הוא הכי אמין והתיה הרציפה אמינה מאוד תלוי ברמת הטיפולים שהאוטו עבר,הרבה רכבים כאלה עברו התעללות כי המון מהם השכרה,ליסינג וכד' ,מחלות של הרכב הזה בעיקר הם ההגה החשמלי,והקונסולה הראשית נוטה להתקלקל ,אבל סה''כ אוטו כיפי חסכוני,טיפולים וחלפים זולים יחסית לקטגוריה שלו,ושצריך הוא יודע לתת כח,מה שמבאס זה ההגה,אין תקשורת בכלל אבל היות וזה רכב ליומיום ולא כדי לגדוש איתו אז אני ממליץ בחום על הספייס

מה זאת אומרת אין תקשורת בכלל?

 

כמה עולה תיקון של ההגה או הקונסולה בממוצע?

פורסם

ליאור מתכוון שההגה "לא מתקשר", דהיינו לא מעביר נתונים מהכביש לנהג.

אין שום תקלה סידרתית עם הרכבים הללו והם מומלצים מאוד, בעיקר עם הגיר הרציף.

פורסם

הסיריון דור 1 לא ממש מוצלחות לפי מה שקראתי ומה שמוסכניקים מספרים. דור 2 הרבה יותר מוצלחות אבל הן לא בתקציב.

הייתי הולך על שרייד דור 2 (שנת 97-2000) .

פורסם

e.l לא שמעתי משהו כזה על הסיריון, לחבר שלי יש אחת כזו כמה שנים במשפחה ובתור צעיר הוא מתלהב מהכ"ס שהרכב הזה מספק ועם זאת מצליח להישאר כזה חסכוני בטיפולים ולהיות כזה אמין.

פורסם

מישהו מהעבודה של אבא שלי,הבן שלו קנה רכב כזה,בדק אותו טוב ומאז שקנה- רק צרות. הוא לא מפסיק להתחרט שקנה את האוטו הזה. אולי הוא נפל על דגם שחוט אבל מסתבר שהוא לא היחיד שמתלונן.

פורסם

שאמרתי שההגה החשמלי נוטה להתקלקל לא התכוונתי לתקלה סדרתית, אלא לתקלה נפוצה בדגמי הספייס בשנתונים האלה, מחיר משוער של שיפוץ יעלה כ -500 עד 700 מעבר לזה כבר הגזמה,להחליף מנוע הגה יעלה כמה אלפי שקלים אם אני לא טועה, ולגבי זה שאמר שהאוטו לא אמין ומתלוננים עליו, ככה זה ברכבי יד שניה ,תלוי על מי נופלים ואיך מצב האוטו היה,בגלל זה בודקים ,מוודאים לפני ששולפים ארנקים וקופצים על מה שבא, עדיף להתאזר ,להשתמש בתחבורה הציבורית הנוראית שלנו בארץ ולא להוציא עשרות אלפי שקלים ואז לבכות שבדיעבד התברר שהיה עדיף לחכות

 

בברכה ולילה טוב

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...