Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי כזאת תוכנית

 

רמקולים קדמיים - kenwood KFC-E1752 מחיר:170 התקנה: 50

אחוריים- JBL GT5-963 מחיר:400 התקנה: 50

 

מגבר- JBL GTO504 מחיר:1110 התקנה: 100

 

סאב- של סוני XS-LB10S מחיר:500 התקנה: חינם

 

המחיר הסופי: 2261 עם 5 אחוז הנחה שכלולים במחיר

 

מה אתם אומרים?

ובאמת בקשה-רק מי שבאמת מבין יגיב

המערכת היא לא בשביל לעשות פוזות על הכביש היא מערכת בשביל שיהיה לי כיף בנסיעה ולא לאחרים שאני עובר לידם

 

תודה מראש

פורסם

הרמקולים והסאב די גרועים. עדיף לך קומפננט נורמלי כמו טמפו\פולס מקדימה ללא רמקולים אחוריים. מגבר גיי בי אל 1004 וסאב כמו p2 למשל

טמפו\פולס-450-530שח. המגבר 1000 והסאב 700 בערך עם תיבה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הקטע שאין לי תקציב לזה ואני לא צריך משהו תותחי שכולם ישמעו ממש לא

אני רוצה לעצמי בלבד ולא לעשות פוזות על הכביש שאחרים יהנו מהמוזיקה שלי

אז על המערכת שהציעו לי מה אתם אומרים מ1-10 לסיפוק שאני רוצה אותה?

פורסם

מסכים עם כל מילה עו שומאכר,תירא במיקרה שלך אתה רוצה הנאה אישתי,שאולי תקבל מזה אם תוהב את זה.

אבל בכל מיקרא אם תילך לכיוון איכותי יותר שלא דורש היתגמשות מפחידה כמו ששומכאר הציעה אתה תהנה כיפליים.

אבל בכל זאת אם אתה רוצה דרוג....4 בלי העלבות וכו' חס וחלילה :-P

פורסם

מחזק את ההמלצה על קומפ' מקדימה עם סאב.

אם יהיה חוסר מאחור אז השלמה של זוג קואקסיאליים בדלתות.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...