Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ההגה בזמן נסיעה/בלימה מושך קצת ימינה,

הוחלפו 2 גלגלים קדמיים ובוצע כיוון פרונט  מקדימה ומאחורה

הבעיה לא נפתרה , יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? האם זה עניין בטיחותי ?

ועוד משהו שאני לא יודע אם זה קשור,בזמן נסיעה כאשר אני עולה על במפר או נכנס לבור קטן יש רעש די חזק מהגלגל הקדמי ימני.

פורסם
שלום לכולם

ההגה בזמן נסיעה/בלימה מושך קצת ימינה,

הוחלפו 2 גלגלים קדמיים ובוצע כיוון פרונט מקדימה ומאחורה

הבעיה לא נפתרה , יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? האם זה עניין בטיחותי ?

ועוד משהו שאני לא יודע אם זה קשור,בזמן נסיעה כאשר אני עולה על במפר או נכנס לבור קטן יש רעש די חזק מהגלגל הקדמי ימני.

בדרך כלל כאשר הרכב מושך ימינה או שמאלה בבלימה

זה אומר שיש חופש בפרונט

פורסם
בדרך כלל כאשר הרכב מושך ימינה או שמאלה בבלימה

זה אומר שיש חופש בפרונט

מה זה חופש בפרונט? כבר עשיתי כיוון פרונט

 

הבעיה של משיכה ימינה בנסיעה ובבלימה זה אותה בעיה?

 

בדוק שהקפיצים של בולמי הזעזועים,שווים באורכם.

 

זה מה שגורם לרכב למשוך ימינה? או שזה קשור לרעש ?

 

אגב לגבי הרעש הוחלפה זרוע ימנית וזה לא פתר את הבעיה

פורסם

לי היתה את הבעיה הנ"ל ברכב , הייתי אצל כמה אנשים ושילמתי לכל אחד ורק אחד (ששלחו אותי דרך המוסך המרכזי) הצליח לטפל לי בבעיה , לפי מה שהבנתי יש למאזדה 6 בשנים האלו מחלה של משיכה ימינה עשו לי כיוון פרונט ומשהו בגשר של הרכב ועוד כמה דברים לקח איזה עבודה של 3 שעות ו700 שקל ועכשיו הכל תקין , אני גם לא הבנתי את הקטע של הרכב שהוא מושך ימינה , תברר עם המוסך המרכזי (שילובים מוטורס) יש מקום בחולון שעושה את הכיוון הנ"ל , אני לא זוכר איך קוראים למקום כי הייתי שם לפני שנה .

פורסם

לעיניין הרעש בצד ימין - האם נבדקו בולמי הזעזועים הקדמיים? ייתכן שהבולם גמור ולכן דופק (בולמים = בטיחות !).

האם נבדקו המשולשים הקדמיים ? - ייתכן שיש להחליף, ובהחלט ייתכן שזה הגורם לסטיית הרכב בנסיעה/בבלימה.

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה לכל המגיבים

אני אפנה למוסך מורשה שיבדקו משולשים קפיצים ובולמים

 

אגב במוסך שעשו כיוון פרונט אמרו שלפי המחשב ההגה היה אמור למשוך שמאלה ולא ימינה

×
×
  • תוכן חדש...