Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתם את ההצהרות החוזרות של אחמדיניג'אד הגמד.

ראיתם את אסד והגמד נפגשים שילשום במטרת חיפוש אחר "פיתרון סופי" ל"ציונים" ומז"ת חדש בלעדינו.

בנוסף, רוסיה וארה"ב סיימו את ההסכם מאז מלחמתם לאחר 15 שנה וחשבו שייחתמו עליו מחדש, מה שלא כל כך קרה ומוביל לכך שסין מתחילה לחמם מנועים, רוסיה מוכרת טילי S-300 ארוכי טווח לסוריה ואיראן ומסוקי MI-24 ללבנון!

מה שמוביל לקלחת רותחת שבמוקדם או במאוחר תגלוש.

בקיצור,

חזית סין-רוסיה-לבנון-איראן נגד ארה"ב וישראל, די ברור העניין.

 

עוד האנטישמיות בעולם עולה לשיאים:

אמנסטי, ארגון זכויות האדם שמעסיק חברי טאליבן בתור דוברים (סיפור אמיתי).

שגרירים שפיותיהם נסתמים בידי פרו-פלסטינים ברחבי האוניברסיטאות באירופה.

האו"ם שממשיך לגנות את ישראל ורק אותה כל הזמן,

בנוסף המצב העגום שבבריטניה ברק וליבני נחשבים לפושעים ובמידה וייסעו לשם ינחתו ישר לתא המעצר.

 

מה יהיה?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

נקווה שלא תפרוץ מלחמה באיזור כי אז היא עלולה להתגלגל מהר מאד למלחמת עולם 3 !

אבל אם קיומינו כמדינה ועם יעמוד למבחן ציר הרשע , אני מקווה שנשפוך את דמם של אוייבינו בביתם , ועדיף מוקדם .

פורסם

אם אירן וסוריה והחיזבאללה יאחדו כוחות ויתקפו אותנו יחד יהיה לנו די קשה בלי עזרה של ארה''ב זה כבר לא נשק של שנות ה70S .

פורסם

לא צריך להיות גאון בישביל להבין שבמלחמה הבאה הנשק שישתמשו בו יהיה הרבה יותר מתקדם ממה שהיה במלחמת העולם השניה. אני מאמין מאוד בזה שזה ישנה את העולם לגמרי. לא בדיוק סוף העולם במובן של כדור הארץ יתפוצץ או יכחד לגמרי אבל בטוח סוף לחיים שאנחנו מכירים.

ובלי קשר שווה ליראות את התוכנית הבאה, יש שישה פרקים:

http://www.youtube.com/watch?v=XAtgPaggeTM

פורסם

כל העניין של 2012 שמבוסס על זה שהלוח שנה של בני המאיה נגמר בתאריך הזה הוא בולשיט.

לפי דעתי פשוט נגמרו להם הדפים. וכולם כבר נכנסים מזה לסרטים, יללה תרגיעו.:shock:

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

שמור אותי מאוהביי, ומשונאי אשמר בעצמי..

 

האוייבת הכי גדולה שלנו היא רוסיה שמספקת נשק בלי חשבון לאוייבות שלנו ועוד מעזה להגיד שהיא ידידה גדולה של ישראל.

אחריה טורקיה הצבועה שמספקת לארה"ב שדות תעופה ומשאבים בדרך למלחמה באפגניסטן אבל עושה תרגיל צבאי עם סוריה, ועם ישראל הטיפש עוד הולך ומממן את המדינה הדפוקה הזו.

 

אנחנו עם טיפש תלותי ופחדן.

יש לנו את הכוח הצבאי החזק ביותר בעולם. היינו בין המדינות הראשונות שסיגלו לעצמם יכולת גרעינית (כן כן, ישראל גרעינית..) ופשוט אין לנו אומץ לסגור חשבונות.

 

יש לנו מטוסים אמריקאים, צוללות גרמניות ומוח יהודי. השמיים הם הגבול, ואנחנו מספיק טיפשים לשכוח את זה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

רוסיה בהחלט לא האויבת הגדולה שלנו , הרוסים הם בעצם כמו "זונה" רק תן להם כסף והיא כבר תספק לך כל אשר תרצה .

אגב האמריקאים והאירופאים לא ממש שונים מהם , למשל הכור הגרעיני באירן הוקם ע"י חברת סימנס ( אם זכרוני אינו מטעה אותי אז לא מדובר על חברה רוסית ) והאמריקאים מספקים המון נשק לאחד הצבאות היותר גדולים והחזקים במזה"ת (מצרים) .

 

כמו כן בהחלט אין לנו את הכח הצבאי הכי חזק בעולם ואני מאוד מקווה שאנחנו מספיק חכמים לא להשתמש בנשק יום הדין , הנשק הזה הוא כמו חרב פיפיות.

 

מקודם גם ראיתי שהזכירו חזית רוסיה - סין - לבנון - אירן . הדבר ממש לא יקרה , כרגע יש מתיחות צבאית מאוד גדולה בין הרוסים והסינים . הסינים חייבים להגדיל את שטחם ואת משאבי הטבע העומדים לרשותם , לכבוש את אזור המזרח לא בא בחשבון כיוון שהאזור דל במחצבים ויש בו המון אוכלוסיה . לעומת זאת מזרח רוסיה שטח מצויין , הוא אחד השטחים היותר עשירים בעולם מבחינת מחצבי טבע ו כמות האוכלוסיה בו דלה .

הרוסים יודעים שהעימות הצבאי בינם לבין הסינים אינו נמנע וזו רק שאלה של זמן . פעם לרוסים הייתה עליונות טכנולוגית על סין ולסין הייתה עליונות כמותית , היום לסין יש גם עליונות טכנולוגית וגם עליונות כמותית .

 

לדעתי העימות הגדול הבא שיקרה יהיה : רוסיה , ארה"ב וכוחות נאטו נגד סין , צ.קוריאה .

פורסם

אני מסכים עם הגישה שאירן לא בדיוק הANTICHRIST.

 

יש להם מספיק בעיות מבלי מלחמה עם חצי מהעולם : עוני ותשתית כלכלית ירודה , תסיסה כנגד הפונדמנטליזם.

 

מה שכן זה שלדעתי על ישראל להפסיק לראות ברוב מדינות מערב אירופה כבעל ברית : רובן הן בעלות שדולה פרו-פלסטינית עד כדי השפעה על יחסי חוץ ופנים. צריך לזנוח את המושג מערב כנגד מזרח/איסלם. כי המערב מדרדר מאז מלחמת העולם השניה.

 

יש לחפש בעלות ברית אחרות , כגון יפן לדוגמא (לדעתי יש לישראל וליפן המון מהמשותף ) , מדינות דרום אמריקה שאינן נכנעו לפסאודו-סוציאליזם ( כמו קולומביה לדוגמא , שאיתה כבר יש יחסים הדוקים בנושא ביטחון ). גם הודו יכולה למצוא עם ישראל הרבה אינטרסים משותפים.

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

ע"ע מגילת אסתר..

 

לתת נשק מתקדם ביד מפגר לא מהווה ערובה לניצחון.

על "ברירת שמשון" שמעתם ?

 

תתעודדו.

 

בהתחשב בסופו של שמשון אני לא הייתי חושב על התעודדות בדיוק.

ברירת שמשון אומרת "תמות נפשי עם פלשתים" או בסגנון אחר - אם שגרו עלי 50 פצצות אטום (ובמידה והן עוד לא הגיעו ובמידה ובכלל הייתי עירני ודרוך)- אני אשמיד את כל המזרח התיכון. מהכפת לי?

×
×
  • תוכן חדש...