Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם הודו יכולה למצוא עם ישראל הרבה אינטרסים משותפים.

 

 

לידע כללי,

 

הודו מקיימת שיתוף פעולה ביטחוני הדוק מאוד עם ישראל.

 

מזה ברירת שמשון ?

 

בגדול זה מבוסס על המשפט "תמות נפשי עם פלישתים" (שמשון הגיבור).

 

(לא זוכר באיזה שנה) יצא ספר שעסק ביכולת הגרעינית של ישראל,הספר נאסר למכירה בישראל בעקבות תוכנו החושפני,הוא יצא לאור בחו"ל ורק כעבור לא מעט שנים אושר למכור אותו בארץ.

 

מעבר לניתוח היכולת הגרעינית של ישראל הספר ניתח לעומק את הנושא של "ברירת שמשון" בהתאם לפירסומים זרים אודות פריסת טילי הקרקע-קרקע של ישראל.

 

השורה התחתונה של הספר היא שבכל רגע נתון,יש טילי קרקע קרקע ישראלים מחומשים בראשי נפץ גרעיניים ומכוונים לכל יעד בעולם, מדינות אוייב כמדינות ידידות.

 

ביום שישראל תיהיה על סף השמדה-המשפט "תמות נפשי עם פלישתים" ייתממש.

 

מזה סף השמדה?

*כוחות אוייב חצו את גבולות הארץ (הקו הירוק).

*חיל האויר הישראלי הושמד.

*שימוש בנשק בלתי קונבנציונלי כנגד ישראל.

 

עד כה ישראל עשתה לפחות פעמיים איום בהפעלת נשק גרעיני, פעם אחת במלחמת יום הכיפורים ופעם שנייה במלחמת המפרץ.

במלחמת יום הכיפורים זה קרה על מנת להפעיל לחץ על ארה"ב לספק לנו תגבור של אמצעי לחימה.

במלחמת המפרץ זה קרה בתחילה מאותה סיבה,בהמשך בגלל שהיה חשש שסדאם באמת יעשה שימוש בנשק כימי (אני יודע על לפחות 2 בסיסי חיה"א שטייסות שלמות היו חמושות בחימוש המדובר וטייסים ישנו בקוקפיט על המסלול בכוננות הקפצה למקרה שיהיה שימוש בנשק כימי).

 

נ.ב

 

לפני שקופצים כל אנשי "בטחון שדה",אין מה להלחץ,כל מה שנכתב פה מופיע כבר שנים בספרות כתובה ובאינטרנט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...