Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי רכב רנו סניק מודל 2001 מנוע 1600.

 

היום באמצע הנסיעה נדלקה לי המנורה של הSTOP וההגה נתפס...:shock2:

 

פתחתי את המכסה מנוע וגיליתי שרצועת התזמון נקרעה לי.

 

אני מקווה שאני לא טועה-זאת הרצועת גומי שהיא מורכבת על מס' גלגלי פולי...

 

כן מה לעשות ,כמו כל ישראלי מצוי חיכיתי שמשהו יקרה.(האמת היא היתה יבשה כמו מדבר...).

 

שאלתי היא כמה בערך יכולה לעלות החלפה של רצועה כזו?

 

קיבלתי הצעה ממוסך(לא מורשה) שאם רק הרצועה הלכה זה עד 500 ש"ח (רצועה של דייסון\דייקו לא הבנתי מה הוא רוצה.:?.)

 

האם המחיר הוא סביר? הבנתי שהחלפת רצועה באוטו הזה היא גהנום...:evil:

 

תודה למשיבים!

פורסם

החלפת רצועת אביזרים ברכב הזה היא אינה גיהנום ואפילו פשוטה וזה לוקח לא יותר מחצי שעה.

כמו כן מחיר לרצועה+עבודה+מע"מ לא צריך לעבור את ה300 ש"ח.

כמו כן יש לבדוק תקינות שתי הגלגלות, כל גלגלת כזו לא עולה יותר מ80 ש"ח.

אם המחיר שהוצע לך כולל את שתי הגלגלות אז זה סביר.

 

כמו כן מומלץ לבדוק היטב שלא נשאבה חתיכה מהרצועה הזו לתוך הטיימינג במידה והרצועה לא יצאה בשלמותה אחרת הנזק עוד יגדל.

פורסם
שלום לכולם.

 

יש לי רכב רנו סניק מודל 2001 מנוע 1600.

 

שלום לך!

נראה לי אצלך רצועת אביזרים ,אלטרנטור , הגה כח נקרעה .

מחיר קצת גבוה לפי דעתי.

 

פורסם

תודה על התשובות!

 

לפי מה שראיתי הרצועה יצאה בשלמותה אבל היא נקרעה בחלק אחד ורואים שזה כתוצאה מיובש\סדק שנוצר לכל אורך הרצועה.

 

המוסכניק ציין שאם הפולי גם לא תקין אז אוי ואבוי...

פורסם

ערבבת כמה דברים ביחד:

 

הרצועה שראית כשפתחת את מכסה המנוע היא רצועת האביזרים, ולא רוצעת התזמון, שסגורה ואינה נראית לעין.

ההגה התקשח ונורית ה-STOP נדלקה, משום שמשאבת הגה כח נסמכת על רצועת האביזרים (שמניעה גם את האלטרנטור שפסק מלפעול).

 

כעת נותר לקוות שחלקים מרצועת האביזרים לא התלפפו סביב הפולי והפילו את רצועת התזמון, מה שיוביל לתיקון יקר וכואב של של אלפי שקלים - הורדה של ראש המנוע והחלפת השסתומים.

 

לכן, אל תנסה להניע את המנוע, גם לא במוסך, עד להחלפת רצועת האביזרים בחדשה ובדיקת בית רצועת התזמון לנקיון משאריות הרצועת האביזרים הישנה.

 

מומלץ לבדוק באותה ההזמדנות אם גם נדרשת החלפה של רצועת התזמון.

מומלץ לבדוק את כל המותחנים ופולי האלטרנטור.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

ברנו לא מחליפים רק רצועה אלא סט רצועה+מותחנים והמחיר בהתאם. יתכן שהיה צורך לפרק מכסאות טיימינג כדי לנקות שבבי גומי של הרצועה הישנה וזה פעולה מאוד מומלצת שגם תעלה כסף.

פולי מנוע חיישבים להחליף וזו כנראה גם הסיבה מדוע הרצועה נפגמה.

×
×
  • תוכן חדש...