Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה, כשהרכב קר ישנן רעידות, לפעמים קלות ולפעמים איפה יותר חזקות.

ברוב הנסיעות שלי הרכב נשאר קר (20 דק' נסיעה).

בשיחת טלפון עם מוסך מורשה פיג'ו (מוסך צמרת), נאמר לי שכיוון שאין אף נורה דולקת, ייתכן וקיים לכלוך במנוע ומומלץ להשתמש בתוסף (44K) ע"מ לנקותו, או שאפשרי לבצע אצלם באינפוזיה בעלות של 350 ש"ח.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה,

 

סער

פורסם

יש צורך בזיהוי הרעידות ע"י בעל מקצוע (האם המקור הוא מכאני או חשמלי\דלק\אלקטרוני).

אם אתה מניע ומתחיל בנסיעה תוך כמה שניות, הרכב צריך להתחמם תוך דקות בודדות לרמה של 80-85 מעלות צלזיוס לפחות (בהנחה שהמד-טמפרטורה שלך מדוייק).

אם המד-טמפ' מדוייק והרכב לא מתחמם, צריך לבדוק את הטרמוסטט וכמובן לקחת את הרכב למוסך שיזהו את הרעידות ואם צריך אז להשאיר את הרכב להנעת בוקר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא נראה לי שמדובר בסליל הצתה. אולי יש משיכת אוויר מצינוריות ואקום בסעפת.

האם השעון חום לא עולה בכלל בנסיעות של ה-20 דקות, כי יכול להיות שיש בעיה בחיישן טמפ'.

כמו כן אפילו אם הנורה של הבדוק מנוע לא דולקת יכולה להיות בעיה.יש תקלות שהמחשב לא מספיק מתוחכם בשביל שיזהה אותם.

פורסם

לאחר התייעצות במוסך פיג'ו נוסף, שוב הוצע להשתמש ב-K44.

הפעם הציעו לי להשתמש בשתי פחיות בשביל טיפול אינטנסיבי יותר.

יש לציין שבשנתיים האחרונות כל הנסיעות של הרכב היו עירוניות.

 

סער

פורסם

לקבל אבחנה וניחושים דרך הטלפון זה לא רציני....

גש למוסך לבדיקה יותר מקיפה וכמו שאמרו קודמי, אולי כדאי להשאיר להנעת בוקר

פורסם
לקבל אבחנה וניחושים דרך הטלפון זה לא רציני....

גש למוסך לבדיקה יותר מקיפה וכמו שאמרו קודמי, אולי כדאי להשאיר להנעת בוקר

מת על תשובות כאלה.

 

ניגשתי למוסך, וזה מה שהמליצו!

 

סער.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היתה לי בעיה דומה ב206 שלי. בסוף זה היה פריצה באחד ממבודדי הגומי בסלילי הצתה. שמו לי אחד משומש במקום ללא תשלום. (מבודד יחיד עולה 90 ש"ח)

×
×
  • תוכן חדש...