Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 323 1800

יש לי ברכב מערכת של פיוניר (עם הדולפינים לא הדגם החדש) רמקולים 460 וואט של פיוניר סאב 1000 וואט של פיוניר

מגבר 1000 וואט של פלטיניום אוודיו V12 וקומפוננט של מורל טמפו 5X7 90 rms

כל הרמקולים והסאב מחוברים למגבר שהוא 4 יציאות

אני דיי מרוצה מהסאונד אבל לא מספיק

אני מעוניין להוסיף מגבר מאותו הדגם רק 1200 וואט

השאלה שלי איך היתם ממליצים לי לחבר הכל(להעביר עוד RCA מהמצבר או מפצל? איזה רמקולים לחבר לאיזה מגבר ולאן לחבר את הסאב )

אני מאוד מודה לעונים מראש ומבקש על הדרך המלצה על מתקין מקצועי שמבין בסאונד מאיזור חולון ראשל"צ בת ים

 

שוב תודה מראש...

פורסם

אני מעוניין להוסיף מגבר מאותו הדגם רק 1200 וואט

השאלה שלי איך היתם ממליצים לי לחבר הכל(להעביר עוד RCA מהמצבר או מפצל? איזה רמקולים לחבר לאיזה מגבר ולאן לחבר את הסאב )

 

אל תוסיף מגבר מהדגם הזה,הוא זבל סיני שלא שווה השקעה,תגדיר תקציב למגבר ונמליץ לך על אחד נורמאלי.

RCA לא מחברים מהמצבר,לפי השאלה הזאת כדאי שתיגש למתקין.

בנוגע למה לחבר למה,גש למתקין שיתקין עבורך את המגבר וידאג לחיווט הנידרש,לחיבורים ולכיוונים הוא כבר ידאג,בהצלחה!

פורסם

לא עזרת לי כל כך אבל תודה בכל אופן ברור שאני יגש למתקין

הכוונה שלי היא אם צריך עוד כבל מהמצבר למגבר החדש

פורסם

כפי שנאמר פה, תגדיר תקציב אולי נוכל להפתיע אותך במגבר סביר :-D.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

×
×
  • תוכן חדש...