Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראיתי I30 עם סאן רוף, והופתעתי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכר שקנה I30 פרטית חדשה מהחברה - הופתע לגלות שקיבל סאנרוף ללא תוספת מחיר וללא שידע על כך

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

הגג מגיע כסטנדרט בכל דגמי ה-I30 , היבואן הבין שמדובר במקדם מכירה טוב ללא עלות גבוה יחסית.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
הערה קצת מטופשת לדעתי. ידיות שחורות וטסות, לעומת ידיות בצבע זהב ו"ג'אנט רע אחשלו" - לא גורעות ולא מוסיפות דבר מבחינה פונקציונלית.

סאן רוף הוא תוספת פרקטית ולאו דווקא שופוני, אני מת על החלון הזה בתקרה (בעיקר כמעשן) - המון אור ואויר.

 

הערה ממש לא מטופשת , הידיות השחורות בi30 פשוט מכערות לדעתי את כל הרכב.

פורסם
הגג מגיע כסטנדרט בכל דגמי ה-I30 , היבואן הבין שמדובר במקדם מכירה טוב ללא עלות גבוה יחסית.

 

יבואן חכם ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הערה קצת מטופשת לדעתי. ידיות שחורות וטסות, לעומת ידיות בצבע זהב ו"ג'אנט רע אחשלו" - לא גורעות ולא מוסיפות דבר מבחינה פונקציונלית.

סאן רוף הוא תוספת פרקטית ולאו דווקא שופוני, אני מת על החלון הזה בתקרה (בעיקר כמעשן) - המון אור ואויר.

 

לפי דעתי זה ממש לא מטופש. אנחנו כבר ב2010 ואני חושב שהטאסות צריכות להיעלם וכנל לגבי הידיות והפגושים שלא בצבע הרכב. אפשר להבדיל בין גירסאות של הרכב בדברים אחרים לא חייב להפוך את הרכב למכוער.

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי אחת ולתמיד, למה משום מה במגזין אוטו תמיד טוענים שסאן רוף לוקח מקום לגבוהים.

 

זה לא שמנמיכים את הגג בשבילו ולא שהוא מתקפל לתוך הרכב, אז מה הקטע?! :shock:

פורסם

נקמיצ'י - תלוי באיזה סאנרוף מדובר.

בסאנרוף לא מקורי הוא יוצא מחוץ לרכב, מעל הגג.

בסאנרוף מקורי, כמו שיש אצלי ברכב, יש הנמכה של הגג (בתוך הרכב) כי הסאנרוף נכנס בתוך הגג עצמו.

אני מניח שהאובדן הוא משהו כמו 3-4 סנטימטרים מגובה התקרה (וכשאני יושב ברכב, הראש מגרד את התקרה).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

לא בכל הרכבים יש הבדל בגג. למשל ברכב שהרגשתי את זה בצורה הכי משמעותית, זה בהאנטר שם ממש הורידו את הגג ובלי קשר שרואים את זה, מי שעובר את ה1.80 אין מצב שלא יגרד את התקרה.

פורסם

אותי באופן אישי לא ממש מטריד צבע של חלקים שאני לא רואה כשאני נוהג ברכב. פגושים, ידיות וגם מראות - אין לי בעיה עם שחור. אני מוכן לוותר על כל אלה צבועים יפה עבור סאן רוף, מושבים נוחים וסביבת נהג נחמדה.

אני מסכים איתך שבאופן אבסולוטי יותר יפה שהם בצבע הרכב. לגבי טסות מחוזקות באזיקון - נו, עם זה אני ממש לא יכול להתווכח :?, זה דבילי ברמות.

 

אני מצטער על שקראתי לדעתך טיפשית קודם - מה שחשוב לאחד ממש לא חייב להיות חשוב לאחר באותו אופן, לכולנו הזכות לדעה והזכות להחזיק בה לא חשוב כמה היא מפגרת בעיני אחרים (אני לא אומר ששלך כזו כמובן).

 

חזרה ליונדאי - סחתיין עליהם. אני מקווה שעוד יבוראנים ילכו בעקבותיהם, גם ככה אנחנו משלמים יותר מדי עבור רכבים סוג ז'.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...