Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בד"כ אני לא מגיב בצורה אמפטית מידי לדברים כאלה.

אבל הפעם, הגבתי בצורה שמחה לאיד על הבשורה שלה שגילו לה גידול.

 

הסיבות כמובן, שהיא פעילת שמאל רדיקלי, כזו שיורקת על חיילים וחוטפת כדורים לטובת פלסטינים.

כזו שהפגינה בשדרות רוטשילד נגד עופרת יצוקה, כזו שמוכנה לשלוח את הילדים שלה להתגייס לחמאס ולהיות שאהידים מאשר לשלוח אותם לצה"ל.

זאת למרות שהיא עצמה שרתה שירות מלא ואף קיבלה עיטור כלשהו על הצלת המפקדת שלה.

בקיצור, היא הדוגמה הכי טובה ל"לירוק לבאר שממנה שותים".

עכשיו, גם היא וגם בעלה חולי סרטן.

אז לדעתי, מישהו שם למעלה החזיר לה ריבית דריבית על זה.

אחותי אמרה לי שאני תת אדם ואכזרי להפליא.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דעתי שמה שכתבת הוא פשוט גועל נפש (לא גואל, גועל). אפילו אם היא הייתה חוטפת כדורים לטובת פלסטינאים ומגייסת את הילדים שלה לחמאס (מי המציא את השטויות האלה? נדפק לכם השכל?) - לא מגיע לאף אחד לקבל גידול בראש. תאמין לי - מישהו שאני מכיר היטב עבר ניתוח להוצאת גידול מהראש וזה בהחלט דבר שאני לא מאחל לאף אחד, בלי קשר לדרכו הפוליטית.

 

תוספת (כי עיצבנת אותי): מה שאתה אומר כאן בעצם, תוך כדי זריקת שטויות חסרות הקשר לאוויר, זה שאתה שמח על כל פעיל שמאל רדיקלי שחוטף גידול במוח. בעצם, אם כבר, אז אולי כדאי שכל הפלסטינאים יחטפו גידול במוח, וגם פעילי ימין קיצוני, פוליטיקאים ערבים, שוהים בלתי חוקיים מהרשות, אנשים שמעריצים את אלטון ג'ון, הומואים, לסביות, עולים מרוסיה ואשכנזים שהצביעו מרצ? עזבו, בעצם גידול זה לא מספיק חמור. בסוף הוא בכלל לא יהיה סרטני ולא יהיה צורך לנתח (כמו במקרה של עדנה). פשוט להרוג את כולם וזהו.

מדהים איזה שטויות אנשים אומרים או כותבים מבלי לחשוב לדקה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עם כל הכבוד, אני לא מדבר על דרך פוליטית אלא על דרך אנושית

לדרוך על היבלות של העם הישראלי כשאתה בעצמך כזה, זה צביעות ובגידה בערכים ובדרך ארץ שהנחילו לה.

זה לא אמפתיה לסבל העם הפלסטיני.

 

גם אני רוצה שלום, אין לי ספק שאין פיתרון אחר, אבל הפיתרון שלה הוא בגידה.

ואני לא מקבל בגידה.

 

כמו שאני בעד להעלות את מרדכי ואנונו לגרדום.

 

רק שהיא חטפה. ולה אני מאחל להמשיך לסבול.

 

ושוב, אני לא מדבר על פוליטיקה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

הייתי צריך לשנות לך את הכותרת ל"עד כמה אני מטומטם?".

אתה מדבר על דרך אנושית? תסלח לי, לא נראה לי שיש הרבה דברים פחות מוסריים ואנושיים מלשמוח לאידו של בנאדם עם גידול בראש.

שוב, אני לא יודע מאיפה הבאת את השטויות האלה של "בגידה", "לדרוך על היבלות" ובטח לא מאמין שהקשקושים שלך על "לחטוף כדור בשביל פלסטינאים" ו"לגייס את הילדים שלה לחמאס" קשורים אפילו בקצת למציאות, אבל מדהים אותי כמה אטימות יש בבנאדם שמשוכנע שאם מישהו מראה שמץ של אנושיות לסבל של עם אחר, אז הוא צריך להיחשב בוגד.

 

ונכון, אתה לא מדבר על פוליטיקה. אתה מדבר על בנאדם. בנאדם כמוני וכמוך. וזה לא משנה כרגע אם הוא פלסטיני או ישראלי. לא מגיע לאף אחד לחלות בסרטן או לקבל גידול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בד"כ אני לא מביע דעתי בנושאים כאלה, אבל כאן אחרוג ממנהגי ואחזק את דעת אחותך (ורוני).

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

סימן שאתה צעיר וחמום-מוח, לא יותר מזה.

בעצם, אני מקווה שאתה עדיין צעיר ויש עוד גמישות שם בתאים האפורים.

 

השמחה שלך מתאימה לתתי-אדם מהסיבה הפשוטה שאתה כן מדבר על פוליטיקה,

במידה ולא שמת לב לזה.

היא גנבה למישהו מכונית? אופנוע? שדדה מישהו?

פרצה לו לבית ושחטה לו את החתול? לא.

אתה מאחל למישהו ייסורים קשים רק בגלל דעתו, לא בגלל מה שהוא עשה.

 

זה די חמור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מאיפה אתה יודע את כול הפרטים על הגברת?

מחיפוש בגוגל לא עולה שום מידע שמזכיר אפילו חלק קטן ממה שרשמתה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
דעתי שמה שכתבת הוא פשוט גועל נפש (לא גואל, גועל). אפילו אם היא הייתה חוטפת כדורים לטובת פלסטינאים ומגייסת את הילדים שלה לחמאס (מי המציא את השטויות האלה? נדפק לכם השכל?) - לא מגיע לאף אחד לקבל גידול בראש. תאמין לי - מישהו שאני מכיר היטב עבר ניתוח להוצאת גידול מהראש וזה בהחלט דבר שאני לא מאחל לאף אחד, בלי קשר לדרכו הפוליטית.

 

תוספת (כי עיצבנת אותי): מה שאתה אומר כאן בעצם, תוך כדי זריקת שטויות חסרות הקשר לאוויר, זה שאתה שמח על כל פעיל שמאל רדיקלי שחוטף גידול במוח. בעצם, אם כבר, אז אולי כדאי שכל הפלסטינאים יחטפו גידול במוח, וגם פעילי ימין קיצוני, פוליטיקאים ערבים, שוהים בלתי חוקיים מהרשות, אנשים שמעריצים את אלטון ג'ון, הומואים, לסביות, עולים מרוסיה ואשכנזים שהצביעו מרצ? עזבו, בעצם גידול זה לא מספיק חמור. בסוף הוא בכלל לא יהיה סרטני ולא יהיה צורך לנתח (כמו במקרה של עדנה). פשוט להרוג את כולם וזהו.

מדהים איזה שטויות אנשים אומרים או כותבים מבלי לחשוב לדקה...

 

 

+1

וכל המוסיף גורע.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
תעשה חיפוש על "עדנה קנטי" בגוגל.

 

מחיפוש בגוגל? תגיד לי, אתה עושה צחוק? יודע מה - תביא בבקשה לינקים שבהם היא אומרת שהיא מוכנה לגייס את הילדים שלה לחמאס ולחטוף כדור בשביל פלסטינאי. או שפשוט התעצבנת שהיא אמרה פעם שהאנשים במחסומים צריכים להתמרד, או שהחיילים קשוחים מדי איתם.

 

חיפוש בגוגל, הצחקת אותי. חפש בגוגל ותמצא גם שלאורן זריף יש באמת כוחות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בד"כ אני לא מביע דעתי בנושאים כאלה, אבל כאן אחרוג ממנהגי ואחזק את דעת אחותך (ורוני).

בד"כ אנחנו חלוקים בדעתנו, אולם פותח השרשור הצליח ליצור מצב נדיר שבמסגרתו שנינו תמימי דעים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בד"כ אנחנו חלוקים בדעתנו, אולם פותח השרשור הצליח ליצור מצב נדיר שבמסגרתו שנינו תמימי דעים.

 

 

Make it 3

לראשונה, אני חושב, גם אני מסכים איתך.

אפילו עם רוני, כשלא מדובר על מדידות דיינו מפוברקות, לא אכפת לי להסכים.

 

ולפתוח השרשור -

בדברים שכתבת אין הרבה מידי שכל. מצד שני יש תקווה טובה להתבגרות שתביא עמה תפיסת מציאות שפויה יותר וראויה יותר.

בהצלחה.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
בד"כ אני לא מגיב בצורה אמפטית מידי לדברים כאלה.

אבל הפעם, הגבתי בצורה שמחה לאיד על הבשורה שלה שגילו לה גידול.............בקיצור, היא הדוגמה הכי טובה ל"לירוק לבאר שממנה שותים".

 

לא מגיע לאף אחד לקבל גידול, וזה דבר מגעיל להגיד. חוץ מזה, מה שאתה עושה זה בדיוק "לירוק לבאר ממנה שותים" - אתה שמח לאיד על סבלו של אחר, ודברים רעים נוטים לחזור למי שמרבה לאחל אותם לאחרים (לא שאני מאחל חלילה למישהו סיוט שכזה).

 

 

נ.ב

 

+1 לשלוש השורות הראשונות בתגובה הראשונה של רוני.

פורסם

מה רע בשביט?

 

רע שאתה חושב בצורה כזאת ומחפש חיזוקים.

רע, שגם אם יש לך מחשבה כזאת, לא פורסים אותה בפומבי.

 

בתנ"ך נאמר "בנפול אויבך אל תשמח".

לפי ההלכה היהודית, אנחנו לא עושים את החשבונות של הקב"ה ולכן לא אתה תקבע אם מישהו החזיר לה ריבית דריבית או לא.

 

http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/048/848.html

את הטיפולים הרפואיים והנטל הכלכלי על מערכת הבריאות משלמים גם אתה ואני. מוטב שכולם יהיו בריאים ותקציב המדינה ילך למטרות טובות אחרות, למשל חינוך...

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...