Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR STAGE III - LEON מקפריסין... [פרוייקט מצולם]


שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשכרה לגו :-P

 

אחלה קיט , אני בטוח שהאוטו נוסע חזק מאוד

 

יאללה, פנק אותנו באיזה גרף

 

אגב, איזה מזרקים אלה ? כלומר כמה CC ?

 

חופשי לגו. כשכל החלקים מתאימים ומותאמים אחד לשני, ההרכבה קלה והאמינות גבוהה, תענוג.:-D

 

אני אחזק את POKO ואוסיף,למרות שכל המזרקים אמורים להיות זהים, תמיד ישנה סטייה קלה של סמק"ים בודדים לכאן או לכאן.

APR בודקת את כל המזרקים מאותה סדרת יצור, אחד אחד ומתאימה אותם ברביעיות זהות ומתאימות ככל שניתן כך שהסטייה, אם בכלל, תהיה מינימלית והמנוע ילמד את השעון שוויצרית..

 

 

ליביו,

הקצה של טווח האמינות במנוע סגור כזה עומד על איזור ה 400 ללא מתנול (וזה כמובן תלוי במצב הרכב והדיינו שעליו הוא נבדק..). צריך לזכור שזה הקצה וההליכה שם קצת מסוכנת כך שעדיף להשאר מתחת לרף הזה.

בכל מקרה, המנוע הזה מצויין, בשרני, יעיל ועמיד מאד בהשוואה לקודמיו ומי שירצה להתקדם ובאמינות, תמיד יוכל לחזק מכלולים ולעלות.

בשלב הבא, טלטלים, שדרוג מע' דלק בלחץ נמוך, בוכנות וקאמשפט. בסדר הזה בדיוק.

 

וכמו שבני אמר, ה ME9 הוא מחשב ניהול מורכב ומתקדם. היכולות שלו מבטלות כל צורך בניהול חיצוני עצמאי. עם המחשב המקורי מריצים פרוייקטים הרבה יותר מורכבים וחזקים אבל,,

זה באמת אומנות לכוון אותם טוב.

 

[הקלאצ'ים של SACHS בדרך ומידע על APR STAGE III למנועי 1.8T יש כאן]

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ולא ניתן היה לצפות את הכשל של הקלאצ'?

 

2- כיצד הגיר יעמוד בעומס?

 

 

לרוב לא ניתן לצפות ... אבל ניתן להעריך שהוא יחליק בהספק מסויים

אין יותר מדי ניסיון עם הגירים והקלאצ'ים האלה (איזה גיר זה בכלל ? O2M ? ) למרות שאין לי ספק שAPR "ממליצים" על החלפת הקלאצ'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו פשוט מטורף אחלה של פרוייקט מחכה לאיזה סרטון וכמה תמונות של הבובה!

בנוסף מה עם מדידת זמנים?

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא ניתן היה לצפות את הכשל של הקלאצ'?

 

2- כיצד הגיר יעמוד בעומס?

 

סוף סוף מישהו שאל את השאלה בה' הידיעה .

קלאץ' מתוכנן לקרוס במומנט נמוך מהמומנט המקסימלי שהתיבה יכולה לספוג, עדיף שקלאץ' יתפורר במקום התיבה.

קשה לי להאמין שהתיבה תוכננה לעמוד ב 46 קג"ם, מסקרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה עם הגירים האלו מחזיקים גם הרבה יותר

 

בשרשור הזה APR מפתחים את הSTAGE 4 עם גיר DSG (הרכב הזה בפרוייקט ידני)

זאת אומרת יותר כח על אותו גיר

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=302807

 

הגיר יותר.

 

נתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה עם הגירים האלו מחזיקים גם הרבה יותר

 

בשרשור הזה APR מפתחים את הSTAGE 4 עם גיר DSG (הרכב הזה בפרוייקט ידני)

זאת אומרת יותר כח על אותו גיר

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=302807

 

הגיר יותר.

 

נתי

הסרטון המעודכן נראה קצת יותר טוב

:roll:

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא ניתן היה לצפות את הכשל של הקלאצ'?

 

2- כיצד הגיר יעמוד בעומס?

 

הגיר המקורי יחזיק את הכח בלי בעיות. הכלל היחידי הוא אותו הכלל לכל המשופרות - איכות חלקים, איכות טיפולים ותזמון.

כל החלקים בקיט של APR הם מהטובים ביותר שיש בנמצא. הבעלים צריך לדאוג למוסך טוב, שמנים וחלפים טובים וטיפול בזמן. אלו הם העקרונות הכי חשובים.

כל אלו יבטיחו אמינות ושימושיות לאורך זמן.

 

אני מניח שהקפריסאים לא יכלו להתאפק ולחכות עד שהקלאצ' החדש יגיע.. אבל אני אשאל אותם בשמך.

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא ניתן היה לצפות את הכשל של הקלאצ'?

 

2- כיצד הגיר יעמוד בעומס?

חסר אימפרזות שנוסעות אם טורבאוים מוגדלי מהמקור

וקלאצ' מקורי ,זה גם מאוד תלוי בנהיגה שלך ,ברור יש מגבלה לכל דבר

אבל לפי דעתי אם ידועה שצריך להחליף אז עדיף לנצל תנוכחי כבר .

0502222535 לחלקים :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר באוטו הזה הוא O2Q , שישה הילוכים.

 

יש שתי גרסאות לגיר הזה עם יחסי העברה שונים , ב FR זה הגיר שמגיע עם יחסי ההעברה הארוכים יותר.

 

APR , כמו כל חברת טיונינג אחרת לא מתחייבת לדעתי על הגיר וכו' , אני לא מכיר חברה שמחליפה אחריות יצרן.

 

לגבי הגיר , לא ידועות בעיות איתו , הוא מחזיק גם באפליקציות של 600 כ"ס על המנועים האלה בשני רכבים לפחות.

ובלי שום קשר בשום פורומים בחו"ל לא ראיתי שגמר גיר.

 

הקלאץ המקורי כמובן לא מחזיק מעמד בעומסים כאלה , לא אמור ולא יכול גם להחזיק , ההספק של הרכב כרגע הוא כמעט כפול מהמקור.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו שאלה של גישה עם להישאר עם קלאצ' מקורי שמחליק - אם מחליק וננצל אותו עד תום או לקחת מראש קלאצ' מחוזק בתהליך החלפת חלקי המנוע ותוך כדי שהיה במוסך.

 

כל אחד יבחר את הגישה שלו לפי הכיס ולפי הרצון.

 

בעניין האימפרזות מהן ניתן ללמוד שלעיתים, קלאצ' עמיד מדי יכול לגרום לכשל בגיר.

 

בנוסף לדעתי, יש להתייחס למומנט ולא להספק כיוון שהמומנט משפיע על אחיזת הקלאצ'.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...