Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR STAGE III - LEON מקפריסין... [פרוייקט מצולם]


שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנה עוד אחד ...

 

גם כל דרך הסקת המסקנות שלך וקודמך עקומה מהיסוד. באותה מידה הייתי יכול להסיק שהרכב מתהפך ב 120 , בוא אני אדגים לך :

הייתה לי קורטינה 73 , אם הייתי מגיע איתה ל 120 היא היתה מתהפכת. גם הרכב הזה מגיע ל 120 , אז אם הוא ייסע 120 האוטו יתהפך ... סכנת חיים ממש.

 

רוצה להמשיך לטחון את נושא הגיר ?

 

 

 

לא .

"דרך ארץ קדמה לתורה",

לא מעונין לדון איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ירון,

 

כל הטארארם מסביב לעמידות הגיר של VW בהעלאת מומנט נסוב סביב גיר ה DSG ולא סביב הידני.

 

הגיר הידני הזה מסיבי מאוד ובאופן אישי, לא שמעתי על בעיות אמינות בו גם ברכבים מאוד משופרים.

 

הערה על מספר הודעות שנמחקו (מי שנמחקה לו הודעה, יודע), תעשו את התיאומים בניכם בטלפון , ב ICQ או מצידי בסימוני עשן (מהאגזוז) אבל אל תפתחו לי פה צאט בפורום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יש חדשות מקפריסין

 

365 כ"ס (כ-400 כ"ס במנוע) ו 49 קג"מ בגלגל - לא סופי.

 

כיוונים סופיים - לאחר החלפת טלטלים.

 

MeirLeonStageIII365.jpg

 

נמשיך לעדכן.

תהנו

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי זה נראה מעולה:mm_yeah:.

למה לא משכתם לאיזור 7 אלף סל'ד?כי נראה שההספק עדין בעליה,והמומנט לא בנפילה רצינית.

 

עוד בוסט עם הטלטלים?אוו יותר הצתות עם אוקטן יותר גבוהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגמרי,

אם ירצה.. עם מאמץ קטנטן אפשר להוציא יותר מהסט אפ הזה.

אולם, כיוון שזו רק תחנת ביניים, לא היתה התעסקות נוספת עם התוכנה.

עם טלטלים ושדרוג דלק נמוך ניתן יהיה להציג תוספת משמעותית ולהגיע לכיוון מדוייק יותר.

גם WMI בתוכנית..

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

אני ועוד כמה בעלי לאון מהסוג הזה נשמח לדעת עלויות של פרוייקט כזה בקירוב, שנדע לאן לשאוף.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...