Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשקשתי קצת באי ביי ומצאתי מוצר שאולי יעניין אותי, אבל אני לא בטוח שזה מה שאני חושב שזה.

למישהו יש מושג מה זה בדיוק? כאילו, האם זהו קיט איתו מתחברים אל מחשב הרכב ומקבלים אינפורמציה בנוגע לחייישנים השונים וכו' ? (בדומה לאקזמינר שיש בפיאט למשל? )

 

פניתי אל המוכר..... אבל הוא לא יודע בעצמו, טוען שמעולם לא ניסה להשתמש במכשור, "טכני מידי עבורו".

 

מקווה שתוכלו לעזור...

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2468485384&category=30921

פורסם

הציוד שראית הנו למכוניות פיאט ולנצ'יה מהדגמים הישנים והנו קודם ל"אקזמינר".

המזוודה הימנית מכילה סורק הנקרא "פיאט טסטר" וברשימה הנלוית יש את הקסטות המצורפות שהנן ללנצ'יה מדגמים ישנים.

המזוודה השמאלית מכילה מכשיר הנקרא PR01 והנו מתפקד במקום רב מודד למכונאי שאינו מבין בחשמל כדי שיתחבר ויבצע מדידות מוכתבות לפי חוברת הנחיות.

לסכום, לא כדאי בכלל לרכוש את הציוד הזה. במוסכי פיאט המורשים, המשתמשים בציוד חדיש יותר, תוכל כנראה לקנות כזה מכשיר עם שפע של קסטות לדגמים רבים (אך ישנים).

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם
הציוד שראית הנו למכוניות פיאט ולנצ'יה מהדגמים הישנים והנו קודם ל"אקזמינר".

המזוודה הימנית מכילה סורק הנקרא "פיאט טסטר" וברשימה הנלוית יש את הקסטות המצורפות שהנן ללנצ'יה מדגמים ישנים.

המזוודה השמאלית מכילה מכשיר הנקרא PR01 והנו מתפקד במקום רב מודד למכונאי שאינו מבין בחשמל כדי שיתחבר ויבצע מדידות מוכתבות לפי חוברת הנחיות.

לסכום, לא כדאי בכלל לרכוש את הציוד הזה. במוסכי פיאט המורשים, המשתמשים בציוד חדיש יותר, תוכל כנראה לקנות כזה מכשיר עם שפע של קסטות לדגמים רבים (אך ישנים).

בברכה - רפי לין :idea:

 

אלפי תודות לך רפי.

אז אני אוותר על קנייה של הצעצוע הזה ואמשיך בחיפושים.

מצאתי אתר ובו תוכנה + כבל שמדמים את האקסמינר ב100% , הבעיה שאין מחיר, ואני בטוח שהמחיר יפתיע אותי :-)

 

ממשיכים בחיפושים.

תודה.

פורסם

אני מכיר מישהוא שמייבא כבל מתאם עם מודול ותוכנה להתחברות אל מחשבי הרכב ואל מחשב כף יד שלך (אם יש לך) כך שעלות של מע' כזאת, יחסית, לא יקרה.

באם אתה מעוניין אפנה אותך אליו. נא ציין לי לאיזה רכב מדובר.

בברכה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...