Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

hdr ניתן לצלם גם יותר מ3 תמונות,יש מקרים מסוימים שאפילו זה בגדר חובה משום שבתמונה יש המון פרטים והרי אתה רוצה שהתמונה תצא ללא צלליות.

 

HDR ניתן לעשות גם מתמונה אחת,אומנם זה לא יצא HDR הכי איכותי שיכול להיות אבל למי שאין חצובה וכדי שלא תצא תמונה עם תזוזות/מטושטשת מצלמים תצלום אחד. בפוטו שופ יוצרים שני עותקים שאחד מהם מובהר ב+1 והשני מוכהה ב-1 מהחשיפה המקורית.

ככה יוצא בעצם שלושה עותקים,התמונה המקורית,אותה התמונה רק חשוכה יותר ועוד אחת מוארת יותר.

 

לאחר מכן ניתן לבצע HDR בצורה ידנית(שיותר מסורבלת ופחות מומלצת למי שלא יודע להתעסק עם זה) והאופציה השניה היא לתת לפוטו שופ לבצע את הHDR בעצמו.

 

בן.

 

והתמונה הימנית מקבלת מראה יותר מיוחד(תנסה לעשות שילוב של שניהם,זאת אומרת שהבתים יהיו בגוון הכחול והשמיים אפורים והלפך,תראה אולי זה יצא עוד יותר מעניין).

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...