Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי דפיקות מאיזור בולמי הזעזועים הקידמיים האם מספיק להחליף את הכריות או צריך להחליף את 2 הבולמים הקידמיים ?

פורסם

אם יש נזילה מהבולמים של שמן,תחליף אותם,אם לא תחליף את הכריות.

 

רצוי שתבדוק יכול להיות שהברגים משוחררים גם לכן יש לך רעש,הכוונה הבורג נהרס

ולכן יש לך רעשים,הכוונה שלי,שיכול להיות חופש בין הכרית לקפיץ.

במצב כזה אני לא כל כך יודע מה לעשות,נראה לי מחליפים הכל.

 

אם אתה לא כל כך מבין בזה,תפנה למוסך מוכר שיתן לך חוות דעת ותסתכל גם אתה שיראה לך,ותשאל אותו,עדיף עין לפעמיים כדי

לדעת יותר. ואם זה לא מספיק,תבדוק עוד מקום. אני לפני שאני הולך לתקן משיהו,אני תמיד בודק ב2 או 3 מקומות לפני

שאני מבין מה הבעיה,ומה לתקן. וגם אחריי שהחלטתי גם שאני רוצה לתקן,אני בודק מחירים. אל תגיד למוסכניק תתקן

ואחר כך הוא יכניס לך חשבון מנופח. ואל תעשה את זה לבד! זה אחד הדברים הכי מסוכנים ברכב!!! מנסיון.

כי אם תפתח את הבורג שהבולם ביד שלך,אני לא רוצה להגיד מה יקרה. 8)

×
×
  • תוכן חדש...