Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו פיגו -שנת 2002 .

1600 אוטומט.

דגם:206cc.

כתוב לי בטופס בדיקה:

*שלדת רכב:

מצב פנימי:,חלקי פלסטיק פגומים =תקוני מרכב,משמעות נמוכה:,תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך=שריטות בצבע+פגמים/

ככה זה כתוב גם בבדיקה שנתנו לי!!!.

רציתי לדעת מה זה אומר בדיוק ,הבדיקה נעשתה בקומפיוטסט בטבריה .

*אני שואל בגלל שהכרית של הנהג בכיסא יש עליה כאילו תפר, וזה לא כתוב בטופס של הבדיקה.

* הבדיקה אמרה שזה אולי נקרע ותפרו את זה אבל היא לא נפתחה?

*בקשר לגיר- כתוב שמן כהה.

אבל הגיר לא עושה שום בעיות ,השאלה שלי עם ממולץ להחליף שמן ?

למרות שהבנתי שלא כדי רק שיש בעיה?

תודה רבה שקד

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

לפי מה שכתוב, התיקונים במרכב הרכב הם בעלי משמעות קוסמטית בלבד ולכן משמעותם שולית.

לגבי כרית האויר עם התפר, קח את הרכב למוסך מורשה רציני של פיז'ו כדי לקבל חוות דעת מקצועית על הסיבה לקרע הזה.

קורה לפעמים שהתפר בכיסא נפתח ולכן נתפר, אבל זה בהחלט מעורר חשד ודורש בדיקה של עין מקצועית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם זה כל מה שיש אז זאת בדיקה טובה.

כמו שנאמר כבר,רק לבדוק את עניין הכרית.ולבדוק עפ"י הוראות יצרן מתי (ואם בכלל) צריך להחליף שמן גיר.

V5

פורסם

ככה מצטער ניסתי לערוך את הודעה הקודמת אבל לא הצלחתי.

האוטו קניתי אותו, אני רוצה רק שתתנו לי חוות דעת בבקשה.

האוטו שנת 2002 ,1600 אוטומט, דגם:206cc.

האוטו עשה- 76 אלף קילומטר.

ככה עשיתי ישור קו באוטו טיפלתי ברוב הדברים כתוב הכל!!! .

1.מנוע-בלוק מנוע:,רעש אביזרי מנוע/רצועה/מותחנים וגלגלות.נזילת שמן:קורוזיה וסימני נזילות מים=מחיבורים,החלף תומכים=מערכת תיזמון:,החלף רצועות זימון לפי הוראות יצרן.

*סיכום משוכלל למצב מנוע בבדיקה 85% .

*טיפול שעשיתי-החלפתי טיימינג לאוטו בחברה+טיפול גדול פילטרים שמנים ומים .

*הניזלת שמן זה היה מפילטר שמן הקודם.

2.מערכת קירור-מערכת קירור מנוע:, סימני נזילת מים מרעש מנוע/קורוזיה=

*האוטו לא אוכל מים ,יש רק סימן של קורוזיה קטן בראש מנוע, ועל הבורג.

הבנתי שזה הבעיה של רוב הפיגו והרנו.

3.מערכת דלק-תקין

4.מערכת הצתה-תקין.

5.מערכת פליטה-תקין.

6.סרן קידמי ומערכת הגוי-מיתלה קדמי:,תותבים פגומים, רעשי יתר=מערכת היגוי:.לתקן\לכוון=

*טיפול שעשיתי בחברה-החלפת מיתלים +פורונט+איזון 4גלגלים.

7.קפיצים-בולמי זעזועים:,בלאי יתר=

8.שלדת מרכב-מצב פנימי:,חלקי פלסטיק פגומים =תקוני מרכב,משמעות נמוכה:,תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך=שריטות בצבע+פגמים/

9.מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים-תקין

*בדיקה שעשיתי-ברקסים +דיסקים חדשים.

10.צימגים-צמיגים וגלגלים:,צמיג אחורי יבש=

11.מערכת תאורה+מצבר -תקין.

12.העברת כוח-תיבת הילוכים אוטומטית:,בלאי דיסקיות ,שמן כהה=

*הגיר עובד טוב לא עושה בעיות,הבנתי שהם כותבים את זה בשביל כיסוי שלהם.

13.מחוונים-תקין.

14.הערות כלליות-אין אחריות לגיר אוטומט אין אחריות לגג ניפתח.

הגג עובד טוב אין נזילות .

תודה רבה שקד.

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

אהלן

 

על פניו נראה רכב במצב טוב מאוד למעט זה שנראה שנסע בעיר וקפץ על פסי האטה די הרבה.

 

אל תשכח שהאוטו כבר 8 שנים על הכביש :idea: מה אתה מצפה שהכל יהיה חדש בדיוק כמו שקרעת ממנו את הניילונים?

 

בקיצור סע בדרכים טובות ותהנו ממנו.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

למה אתה צריך עוד חוות דעת?!

 

אמרו לך שהכל תקין ובאמת כך נראה.

תהנה מהרכב, הוא במצב מעולה.

 

סער

פורסם

בתור אחד שהיה לו כמה 206CC אין שם שום דבר מיוחד בדו"ח הזה, זה מה שעצוב לדעתי ברוב הבדיקות שעושים היום,

קפיצים מתלים לדעתי תבדוק זה עלול להשפיע מאוד על הנסיעה שלה, ובמידה וצריך להחליף עדיף כבר לבלשטיין.

 

בקשר לגיר קפיצות העברו הילוכים לא חלקות לפעמיים ומשיכת הילוך של הגיר אופייני לרכב ...

 

אם אתה רוצה לדעת עוד משהו אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי ...

חוץ מזה תהנה :-)

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

אם אני טועה אמרו שיש בעיה בגיר האוטומטי של 206CC...

מישהו זוכר משהו על זה?

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

מבקש בבקשה חוות דעת על השילדה מה זה אומר מצורף כל הטופס בדיקה זה נעשה בקומפיוטסט בטבריה!!!

תודה רבה שקד

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

אני לא מבין איך אומרים בדיקה תקינה עם כתוב\?

2.מערכת קירור-מערכת קירור מנוע:, סימני נזילת מים מרעש מנוע/קורוזיה=

*האוטו לא אוכל מים ,יש רק סימן של קורוזיה והצטברות נוזל קרור בים הראש לבלוג .

אני הבנתי שאולי בעתיד יש מצב אני יהיה צריך לעשות ראש מנוע

 

--> מערכות / שיפורים <--

×
×
  • תוכן חדש...