Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 405 שנת 88 טנדר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

בשעה טובה אתמול רכשתי את הטנדר הנ"ל 00 בעלים קודמים,23.000 ק"מ בלבד.

הרכב נראה חדש,כי כמעט לא נסע.(כולל מתחת למכסה המנוע)

חוץ משמנים מים וכו',יש דברים נוספים שעלי לבדוק או לפקוח עין לגביהם?

אגב,אנני יודע מהיכן להזיז את הכסא.(כלומר כל הספסל)

מי שיעזור לי עם זה מקבל סיבוב.

פורסם

סטוורוס שלום רב !

ברכותי לרכישת הפלא הממונע.

תמונה שווה אלף מילים, אשמח אם תכבד אותנו בתמונות.

רכשת רכב נדיר מאד, ונשמח לדעת היכן הרכב התחבא עד היום.

ברכותי

תהנה !

חפש ידית מתחת למושב או משמאל למושב !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

elibaba שלום רב.

טנדר 504 נכון,אתה צודק בהחלט.(סליחה,פשוט לא כ"כ היה לי מושג,כל חיי אני עם אמריקאיות בלבד)

צביקה תודה.

מחר באור יום אני אצלם כמה תמונות ואעלה לכאן.

הרכב התחבא אצל בן אדם מאוד נחמד באיזה ישוב בצפון,אני דווקא מירושלים.

אגב,הרכב נראה בול כמו בתמונה של elibaba,אותו מצב.הכל מקורי יפה ושמור.

לגבי הספסל.חיפשתי טוב ולא מצאתי איזה ידית או משהו.

פורסם

סטוורוס שלום רב !

אני מאוכזב, לרגע חשבתי שהצרפתים השתגעו, ויצרו יצור כלאיים, של טנדר 405, שמבוסס, על שילדת הפזו ה504, אחד הטנדרים הנפוצים והאמינים ביותר של שנות ה80, שאלפים ממנו הסתובבו ברחבי הארץ, עד לשנות התשעים המוקדמות, ונעלמו לפתע בקצב מדהים, לשטחים , או שימשו את בני דודנו, והבדואים ברחבי הארץ, להובלת ולסחר באבטיחים.

רכב אמין(הארי שבתחבורה, הוא כונה, ובצדק)ששרת שנים רבות, הדכם הפרטי שלו היה מבוקש מאד, ונחשב נדיר היום ומבוקש מאד היום.

כמדומני שלא היה ניתן להזיז את המושב, היושב אחרי טנק הדלק, מה שגרם לנהגים רבין ונמוכים, קשיים ונפתרו בעזרת כרית למושב, כדי שיגיעו לדוושות.

אם רכבך , נראה כמו בתמונה של אליבדה, רכשת מציאה שמור עליו בעיקר בפני גניבה!!

תהנה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

חיצונית הוא די שמור, אני מקווה שגם מכנית.

איך הסתדרת עם המושב, האם הוא אכן רחוק מהדוושות?

אשמח לעשות סיבוב בכל מקרה.

בברכה

צביקה

אכן מדובר על 236 אלף קילומטר, ולא על 23 אלף, יחי ההבדל הקטן !

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תתחדש.

אני בספק האם הרכב עשה באמת רק 23000 ק"מ .מכיוון שיש רק 5 ספרות איאפשר לדעת בוודאות.

אלא אם יש היסטוריית טיפולים - דבר שאני לא מאמין שקיים.

פורסם
שלום רב.

בשעה טובה אתמול רכשתי את הטנדר הנ"ל 00 בעלים קודמים,23.000 ק"מ בלבד.

 

תתחדש.

 

אבל הקילומטרז' הוא 230 אלף ק"מ, ולא מה שרשמת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...