Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידעת? מפעל אליאנס הישראלי מפטר 300 עובדים ולמעשה עובר לייצור באסיה.

על אותו משקל : בכל רגע נתון יש שימוש ב-10 מיליון צמיגים בישראל. אם כך למה לא להקים פה מפעל צמיגים? (או יותר נכון למה לסגור אותו?).

 

במקצוע שלי, המקביל ההודי שלי מקבל חמישית על 20% יותר עבודה. על הסיני אני אפילו פוחד לספר.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כדי לקבל הנחות במס, שיגרמו לייצור בארץ להשתלם, צריך שיהיה אחוז מאוד גבוה של חלקים תוצרת הארץ, נדמה לי שיותר מ-51%. אז גם אם תגדיל את מספר השטיחים באוטו ל-8, כמות הרמקולים ל-10 ותשים לו צמיגי טרקטור של אליאנס, לא תגיע לאחוז הזה.

 

דבר שני, אני לא בטוח שבישראל תהיה את אותה איכות הרכבה כמו ביפן, כי לישראלים את את מוסר העבודה והמשמעת האסייתיים (מה לעשות, שעבודת כפיים היא לא הצד החזק שלנו). גם לטורקים אין, ולכן רואים ירידה באיכות של טויוטות תוצרת טורקיה.

 

בנוסף, כח העבודה בישראל יקר יחסית לטורקיה, ולכן הוא לא מחפה על איכות הירודה של העובדים.

 

אני מסכים שלא כלכלי לייצר רכבים בישראל. לגבי איכות ההרכבה הצפויה לדעתך בישראל, אני חולק עליך. ראשית, רוב הייצור היום נעשה בצורה מכנית ללא מגע יד אדם. שנית, ניתן להכשיר כח אדם לבצע את העבודה הנדרשת, כפי שנעשה במפעל ההרכבה של אינטל למשל (ששם נדרשת עבודה לא פחות מוקפדת מאשר ייצור רכב).

פורסם
הידעת? מפעל אליאנס הישראלי מפטר 300 עובדים ולמעשה עובר לייצור באסיה.

על אותו משקל : בכל רגע נתון יש שימוש ב-10 מיליון צמיגים בישראל. אם כך למה לא להקים פה מפעל צמיגים? (או יותר נכון למה לסגור אותו?).

 

במקצוע שלי, המקביל ההודי שלי מקבל חמישית על 20% יותר עבודה. על הסיני אני אפילו פוחד לספר.

 

ובסין משתמשים בכל רגע נתון ב 10 מיליון צמיגים רק בעיר אחת גדולה...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

קיימות בערך כל הסיבות האפשריות בעולם ל"למה לא", ורובן הועלו כאן.

מה לעשות, יהודים לא עובדים בעבודת כפיים. יש היי-טק, הוא מוצלח למדי,

ועדיף להמשיך להשקיע במה שאתה באמת טוב בו, ולא במה שצפוי מראש לכישלון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שאלה ממש מוזרה.

למה לא בונים מפעל של פולקסווגן,נוקיה,מפעל לייצור נעליים ובגדים של מותגים ועוד 100 אחרים.

כי אולי העובד הישראלי יעבוד ביוקר בהשוואה למדינות אחרות בעולם(לא מפותחות).

כמובן להוציא את פולקסווגן מההשוואה.

יש המון חברות בעולם שפשוט לא משתלם להם לפתוח פה מפעלים מסיבות כלכליות וזהו אין הסבר אחר לזה.

היום שם המשחק הוא כסף.

הרבה יותר שווה לשלם לסינים/הודים/וכל המדינות הלא מפותחות סכומים הרבה יותר זולים ולהרוויח יותר.

תחשוב עכשיו אתה רוצה להרכיב לגו,אין לך כח להרכיב אותו לבד, תפנה לישראלי הוא יגיד לך אני ארכיב לך אותו ב100 שקל, לעומת זאת תפנה לסיני או הודי הוא יגיד לך אני אבנה לך אותו ב10 שקל, יבנו לך בדיוק את אותה הצורה למי תשלם?

התשובה ידועה מראש.

פורסם

עד לפני כמה שנים היה עוד יצרן ישראלי שמייצר\מרכיב בארץ לשוק הפרטי ושמו תעשיות נצרת שהיה מייצר את גיפ הסופה, שהיה פטור ממס והיה עולה 90K חדש והיה להיט בשנות ה-90 בתחילת שנות ה-2000.

החליטו "החכמים" בכנסת בלחץ היבואנים שעל היצור של הרכבים של תעשיות נצרת יחול מס, כמו על כול רכב. אחר מחיר הסופה הגיע ליותר מ-200K, ובכך תוך זמן קצר הופסק היצור לשוק הפרטי.

והיום הם מייצרים רכבים לשוק הביטחוני בעיקר.

פורסם
http://www.mazda.com/investors/library/annual/2009/pdf/ar09_02e.pdf

 

ישראל אולי זוכה למקום של כבוד בחברת מדינות כמו ארה"ב, סין ויפן ומקבלת פירוט נתונים אישי מופרד מהאזור הגאוגרפי שלה, אבל בראיה גלובלית המכירות של מזדה בישראל מהוות 2% מסך המכירות שלה.

שני היתרונות שציינת הם יתרונות למשק הישראלי בלבד, לא לחברת מזדה.

 

היה שווה להכנס לאשכול בשביל הלינק הזה. למרות המכירות הכמותיות הזניחות, לישראל מקום של כבוד במפת מאזדה העולמית בזכות המארקט שר שאין לו אח ורע (15%). הנתונים מתייחסים לשנה שמסתיימת ב31 למרץ, מצפה לעדכון עוד 3 חודשים.

פורסם

גם ברוסיה זה לא ממש משתלם מבחינת עלות כח אדם בהשוואה למדינות כמו סין, אבל יותר משתלם מהארץ כמובן, אבל בגלל צמיחה אדירה במכירות בשנים האחרונות (להוציא את השנה האחרונה שהיתה נפילה), הרבה חברות כמו פורד, במוו, טויוטה, בנו שם מפעלים. אני חושב ש30 אלף זה פשוט לא מספיק, בהתחשב בעובדה, שמדינות ערביות בטוח לא יקנו מאיתנו וגם ערבים באירופה יכולים לעשות בלגאן, למה הם צריכים את זה?

פורסם
רוב הייצור היום נעשה בצורה מכנית ללא מגע יד אדם

יש כמויות שפשוט לא משתלם לקנות/לחכור רובוטים בשבילן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
גם ברוסיה זה לא ממש משתלם מבחינת עלות כח אדם בהשוואה למדינות כמו סין, אבל יותר משתלם מהארץ כמובן, אבל בגלל צמיחה אדירה במכירות בשנים האחרונות (להוציא את השנה האחרונה שהיתה נפילה)

 

חלק מהחברות הקימו מפעלים ברוסיה כי ככה הן מקבלות הנחות מס, וככה הן יכולות למכור את המכוניות שלהן יותר בזול. פועל במפעל רכב מקבל 500 דולר שזה לא הרבה יותר מסין.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

יש עוד לא מעט מדינות מתועשות ומכובדות בהן למיטב ידיעתי לא מייצרים רכבים, למשל דנמרק, נורווגיה, אירלנד, שוויץ וכו'. יחד עם זאת לישראל ישנה תרומה חשובה מאוד בייצור רכיבים אלקטרוניים לתעשיית הרכב העולמית. הרכבת הרכבים כאן ככול הנראה איננה משתלמת, גם בגלל העדר התשתיות לתעשיות הכבדות, גם בגלל גודל השוק.

פורסם

בהתחשב בעובדה שכיום כמעט ואין מטוס בשמיים שמנועי הסילון שלו לא מורכבים מלהבים תוצרת מפעל ישראלי, או שממסרות הטנקים כולן מורכבות בארץ, כנראה שכבר עשו את החושבים שמפעל רכב לא משתלם.נקודה.

פורסם
למה להשקיע במפעל ?למה בכלל להתאמץ ?

כבר ענה כאן מישהו פעם,"לנו יש יתרון יחסי....." פחחחחחחחח,לאן תגרור אותנו האקדמיה ?

 

ולנושא עצמו:

היכן שיש הכנסות עתק מפקקי תנועה וממיסים על רכב לא צריך מפעל,צריך רק שהפראיירים יתחלפו !

 

אתה שואל על מפעל רכב ? אני שואל לאן נעלמו שאר המפעלים ?

 

מי בכלל צריך מפעלים,הרי יש לנו יתרון יחסי על כולם בהיטק ....ככה מלמדים לחשוב כאן.

 

אתה אמיתי או שסתם ממורמר מהחיים באופן כללי ?

 

 

במקצוע שלי, המקביל ההודי שלי מקבל חמישית על 20% יותר עבודה. על הסיני אני אפילו פוחד לספר.

 

זו בדיוק הסיבה שלמרות קצב ההתפתחות המדהים של הודו,עדיין סין תהפך בסופו של דבר למעצמה מספר 1.

ההודים אנשי עסקים ממולחים מאוד,אבל מאוד "גרידיים" ושכר העבודה שם יותר יקר בהשוואה לסין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יחד עם זאת לישראל ישנה תרומה חשובה מאוד בייצור רכיבים אלקטרוניים לתעשיית הרכב העולמית.

 

גם בתכנון וייצור חלקים יצוקים לתעשיית הרכב (אורטל יציקות), להבים למכונות ייצור רכבים (ישקר) ועוד. ועדיין אין דין ייצור חלק כדין הקמת מפעל הרכבה, שהוא אופרציה אחרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...