Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חלק מהחברות הקימו מפעלים ברוסיה כי ככה הן מקבלות הנחות מס, וככה הן יכולות למכור את המכוניות שלהן יותר בזול

 

מה בדיוק מונע מהממשלה שלנו לתת הנחות מסוג זה לחברה שתתעניין, כדי להוריד את האבטלה ולפתח את הפריפריה? אבל נראה לי ש אף אחד פשוט לא מעוניין להקים כאן מפעל רכב לא רק בגלל שזה לא משתלם אלא גם בגלל הסבירות הגבוהה שיום בהיר אחד טיל נחמד יכול לדפוק להם השקעה של (עשרות, מאות) מיליונים..

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם ככה לידע כללי,

 

בארץ ישנם הרבה מפעלים אשר נותנים שירות למגוון יצרני רכב כ TIER 2.

 

ישנם ספקים בודדים אשר מספקים מוצרים כ TIER 1.

 

בארץ מייצרים חלקים למכלולי: הגה, מנוע, מערכת הנעה, אלקטרונים לרכב ועוד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ולא לשכוח עוד תעשייה שמכניסה הרבה כסף בארץ:תעשיית השיפורים.אולי זה יהיה רעיון ליצרני הרכב להשקיע קצת כסף בישראל.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

באמת על סמך מה אתה מבסס את זה?:?

איזה שיפורים בדיוק,צ'יפ,פילטר ועוד כל מיני חמוצים שאת זה שמים רוב המכוניות המוגדשות.

בארץ יש חוק שאינו מאפשר את שינוי מרכב המנוע ועוד כל מיני שטויות שלא בדיוק נכנסתי לעומק ופשוט נמנעתי מלעשות כל מיני אותם שיפורים בשביל לא לקבל הורדה מהכביש.

תעשיית השיפורים האלה שאתה מדבר עליה לא משגשגת במוסכים מרכזיים אם זה מה שחשבת כי אין להם שום אישור לשפר שום רכב,מאמין שאצל אותם אנשים שעוסקים בזה כן הולך, כי יש קהל מסויים שכן עושה את הדברים האלה אבל קהל מאוד מצומצם ועוד פעם רק במגזר הפרטי.

מצטער אם לא הבנתי אותך נכון אבל אם אתה חושב שצ'מפיון למשל משפרים את השירוקו,ג'י טי איי,S3,קופרות וכל הוואגיות למיניהם אתה טועה, ועוד פעם רק במידה ולא הבנתי אותך נכון אני אומר את זה.

ממה שידוע לי בארץ עוסקים לא מעל 20-25 מקומות ידועים בקרב משפרי הרכב שבנו להם שם מכובד בתעשיה הקטנה הזאת פה, וכנראה יש יותר אבל לא שאני מכיר לפחות.

וכמובן שיש מגוון רחב של שיפורים אם זה שיפורי פנים,חוץ,בניות מסויימות למערכות,ג'אנטים וכו' כל שינוי של הדבר הכי קטן לטובה אפשר הרי לקרוא לו שיפור, אני מדבר על שיפורים בנוגע למנוע וכל הדברים המעניינים יותר.

פורסם
מה בדיוק מונע מהממשלה שלנו לתת הנחות מסוג זה לחברה שתתעניין, כדי להוריד את האבטלה ולפתח את הפריפריה? אבל נראה לי ש אף אחד פשוט לא מעוניין להקים כאן מפעל רכב לא רק בגלל שזה לא משתלם אלא גם בגלל הסבירות הגבוהה שיום בהיר אחד טיל נחמד יכול לדפוק להם השקעה של (עשרות, מאות) מיליונים..

 

 

למה שחברת מכוניות תתעניין בהרכב מכוניות בארץ?

למה לתת דווקא לנושא הזה עדיפות?

 

אןי דברים יותר טובים להוציא עליהם כסף, מפיתוח תעשייה שתלושה מהכלכלה המקומית?

 

לגביי "תעשיית השיפורים", כמה משוגעים לתחביב זו עדיין לא "תעשייה"...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לשלושת הכותבים שמעלי,ידעתי שאני צריך להוסיף שורה:"הכותב הוא אדם שלפעמים משתמש בציניות".

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
אבל נראה לי ש אף אחד פשוט לא מעוניין להקים כאן מפעל רכב לא רק בגלל שזה לא משתלם אלא גם בגלל הסבירות הגבוהה שיום בהיר אחד טיל נחמד יכול לדפוק להם השקעה של (עשרות, מאות) מיליונים..

 

אם כך, אז מדוע אינטל החליטה להשקיע כ-3.5 מיליארד דולר (!!!) בהקמת מפעל בקריית גת? אני משתמש הרבה בדוגמה של אינטל, כי לדעתי זו הדוגמה המובהקת ביותר לכך שברגע שיש יתרון עסקי בישראל אז מוכנים להשקיע בכך המון כסף (למיטב ידיעתי, בשונה מאינטל, חברות תוכנה אחרות הקימו בישראל מרכזי פיתוח ולא מפעלי ייצור). אגב, וורן באפט ביצע את השקעתו הראשונה מחוץ לארה"ב, בסך 4 מילארד דולר, בחברת ישקר שיש לה מפעל ייצור מרכזי בטווח הטילים של נאסרללה (את ההשקעה הנ"ל הוא ביצע בסמוך למלחמת לבנון השניה והמפעל ייצר במלוא התפוקה).

 

השורה התחתונה היא שהכל נובע משיקולים כלכליים ולא מציונות. אין מפעלי רכב בישראל משום שאין שום היגיון כלכלי לקיים מפעל רכב בישראל, כשם שאין היגיון כלכלי לקיים מפעלי טקסטיל בישראל שנסגרים האחד אחרי השני ועוברים לייצר בירדן ובסין שם עלות העבודה זולה פלאים. ברגע שיש היגיון כלכלי, כמו בתחום הפיתוח למשל, חברות בינלאומיות מוכנות להשקיע מילארדים בישראל (למרות סכנת הטילים והטרור, שלפי המחקרים - מעולם לא פגע בכלכלה הישראלית לאורך זמן אלא רק הגביר אותה).

פורסם

לשי אגסי - ממייסדי חברת באטרפלייס היו תוכניות להקים מפעל ייצור מכוניות חשמליות רנו בשיתוף ישראל רשות פלסתינית וירדן.

לא יודע מה קורה עם זה עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...