Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברים, אחרי מכירת הרכב נשארו המון חלקים ל306 ובכלל.

 

כסא אימפרזה טורבו WRX כולל מתאם ל306(פירוק של 4 ברגים בלבד) כחדש!!!!-1200שח.

 

pict0289.th.jpg

 

רתמת מרוץ 3 נקודות כחדשה!!!-200שח(בתמונה של הכסא).

 

דוד פתוח נדיר ITC כחדש!!!-800שח.

 

URL=http://img704.imageshack.us/i/pict0451c.jpg/]pict0451c.th.jpg[/url]

 

קיט פילטר פתוח למנועי 1.8 306 כולל נשם מנוע-לקירור מקסימלי, יושב ליד הפנס, לא כמו אלה ששמים אותו מול הרדיאטור ששואב חום אש מהמנוע , הכל של סימוטה-500שח.(אפשרי התקנה בתוספת תשלום סמלי.

 

URL=http://img694.imageshack.us/i/130fk.jpg/]130fk.th.jpg[/url]

 

פוד קורה קרבון, כולל 2 שעונים-לחץ שמן ויניקה(וואקום), של חברת פרו לד,7 צבעים מתחלפים, כחדשים-750שח, כולל מתאמים לשעונים שעולים עוד איזה 200-300שח

.

164e.th.jpg

 

מתקן בין המושבים מעור+ידית של 106XSIּ+שק עור שחור אדום-150שח להכל.

 

זהו בינתיים, הכל עדיין יושב על הרכב לעוד שבוע בלבד, לתאריך העברת הבעלות לקונה, למי שרוצה לבדוק תקינות של המוצרים וכו....

 

 

0522485197, עדיפות לפל בלי יותר מדי ה"פ, הכל חייב להמכר, גמיש לרציניים.

צרפתי זה הכי אחי

×
×
  • תוכן חדש...