Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני יודע שטחנו את זה אבל מצאתי שרשורים ישנים ואולי דברים השתנו.

אני מחפש אזעקה עם שלט מצב הרכב (נגיעות, מכות, פריצה וכו').

 

אם יש למישהו עצות אשמח לשמוע... אולי יש אזעקות חדשות דומות לאלו?

 

הבנתי שהרב בריח מגיע עם 2 שלטים חכמים וזה יתרון למי שרוצה 2 בשביל למנוע מראש מצב של שכפול יקר בעתיד עקב תקלה\אובדן וכו'.

 

תודה.

פורסם

אני מדבר מנסיון אישי שלי ואם יש מישהוא שחולק עלי מוזמן לתקן אותי.

היו לי את 2 החברות הללו ב2 רכבים שונים, שתיהם פיאט טמפרה, הייתה לי בעיה עם הגארד ברגישות הכי גבוהה ולא היה מרגיש מכות לא חזקות במיוחד כמו שהייתי רוצה,בנוסף היו לי עוד כמה בעיות קטנות ומציקות ואני לא זוכר בידיוק כי היה כל פעם משהו שונה.

 

לאחר מכן החלפתי רכב והלכתי על הרב בריח והסיפור היה שונה ולטובה, הרגישות הייתה טובה יותר (ההתקנה היא אותה התקנה ואותו מיקום לכל הרכיבים) ולא זכור לי בעיות איתה.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תקן אותי אם אני טועה, אבל ברמת העקרון 2 המערכות הללו הן לא אותה מערכת בבסיסה? שניהן נראות לי סיניות ויוצאות מ"אותו מפעל"... ברור שיש עוד הרבה פרמטרים אבל עדיין.

 

אני אקח בחשבון את ההתנסות הטובה שהייתה לך עם הרב בריח למרות שמדובר על רכב אחר והתקנה אחרת שכן ההתקנה פה היא גורם משמעותי כמו ברוב המקרים.

פורסם

אם כבר אתה הולך על הרב בריח תלך על ה-625 ולא על ה-650 {אומנם ה-650 מגיע עם שני שלטים של ביפר לעומת ה-625 שמגיע עם שלט ביפר אחד+שלט רגיל אבל היו הרבה תלונות על תקלות ב-650 ואת זה אני אומר על סמך כמה חנויות שהתקינו את ה650 ואנשים חזרו אליהם בלי סוף בגלל בעיות}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

יש לי שאלה נוספת, לפי דרישת הביטוח אין י צורך באזעקה וגם לא בקודן,

אבל לצורך הנוחות שלי ראיתי שיש דגם של רב בריח שנקרא 300, אני מחפש רק שינעל את דלתות הרכב ויסגור את החלונות.

ראיתי שהיא נמכרת בסביבות 200 שקל לפני הרכבה.

מה דעתכם על הדגם? יש חלופות טובות יותר?

אביב8)

פורסם
אם כבר אתה הולך על הרב בריח תלך על ה-625 ולא על ה-650 {אומנם ה-650 מגיע עם שני שלטים של ביפר לעומת ה-625 שמגיע עם שלט ביפר אחד+שלט רגיל אבל היו הרבה תלונות על תקלות ב-650 ואת זה אני אומר על סמך כמה חנויות שהתקינו את ה650 ואנשים חזרו אליהם בלי סוף בגלל בעיות}

 

במקרה של שלט אחד מבחינתי אין יתרון לרב בריח ואני יכול ללכת על ה GUARD שמרוב האנשים שמעתי שהיא בסדר גמור.

תודה בכל מקרה על ההזהרה, אבדוק אותה יותר לעומק.

פורסם
תקן אותי אם אני טועה, אבל ברמת העקרון 2 המערכות הללו הן לא אותה מערכת בבסיסה? שניהן נראות לי סיניות ויוצאות מ"אותו מפעל"... ברור שיש עוד הרבה פרמטרים אבל עדיין.

 

אני אקח בחשבון את ההתנסות הטובה שהייתה לך עם הרב בריח למרות שמדובר על רכב אחר והתקנה אחרת שכן ההתקנה פה היא גורם משמעותי כמו ברוב המקרים.

 

לי היית את הגארד במשך 3 שנים והיא מערכת אמינה מאוד. כמובן שצריך מתקין מקצועי .

 

דרך אגב, הגארד היא MADE IN TAIWAN

פורסם

מצטרף להמלצות על MPV 625

ניתן לשחק עם הרגישות של החיישנים לא פעם מנעה לחבר גניבה מהאוטו.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

שמעתי שיש תופעה מטומטמת של ילדים בשכונה שמשחקים עם האזעקות?

 

הכוונה אם הם "קולטים" אזעקה רגישה הם משחקים בחתול ועכבר כזה? הם נוגעים אתם באים ומכבים וכן הלאה... אתם גם מכירים את זה או סיפרו לי ממש מקרי קיצוניים?

 

אפשר לעשות מצב שבו רק אני שומע את הרטט בשלט אבל האוטו לא מצפצף במקרה של נגיעה חלשה?

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...