Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אלפא, פיאט, לנצ'יה (ואולי עוד יצרניות איטלקיות) קוראו בעבר למכוניות הפתוחות שלהן "ספיידר" (spider , spyder)

ואילו עכשיו השם הנפוץ הוא קבריולט (convertible)ץ

מה ההבדל בין שני המושגים?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
למה אלפא, פיאט, לנצ'יה (ואולי עוד יצרניות איטלקיות) קוראו בעבר למכוניות הפתוחות שלהן "ספיידר" (spider , spyder)

ואילו עכשיו השם הנפוץ הוא קבריולט (convertible)ץ

מה ההבדל בין שני המושגים?

 

ספיידר זה כנראה שם של דגם.

בכל מקרה , אתה בטח מתכוון להבדל בין רודסטר לקבריולט.

 

רודסטר זה רכב שתוכנן מראש להיות בלי גג כגון מיאטה, Z3 , בוקסטר , אלפא ספיידר וכיו"ב.

קבריולט זה רכב שהוא מוטציה של רכב אחר רק ללא הגג עם חיזוקים כאלה(מה שהופך אותו לכבד יותר) כגון אודי A4 קבריו, BMW סידרה 3 קבריו , רנו מגאן, פונטיאק סנבירד וכיו"ב.

פורסם

נכון, אך לא רק.

רודסטרים/ספיידרים הם תמיד בעלי 2 מושבים, או מקסימום 2 מושבים + ספסלון חרטבונה.

ובדרך כלל הם בעלי נטיה ספורטיבית מסויימת.

 

קונברטיבל זו הגדרה כללית. מילה באנגלית שמשמעותה היא "ניתן לשינוי" והכוונה לכך היא שהרכב ניתן לשינוי בין תצורה סגורה לפתוחה. או במילים אחרות - כל רכב שאפשר לקפל לו את הגג.

פורסם

:idea:

 

איטלקית זה לא הצד החזק שלי, אבל פעם מישהו אמר לי ש"ספיידר" זה המינוח באיטלקית לרכב פתוח (כמו קבריולט בצרפתית וקונברטיבל באנגלית).

 

:?:

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

איטלקים גם קוראים לזה Barchetta

 

עקרונית יש שני סוגים בשלוש שפות:

מכונית פתוחה ספורטיבית שנולדה פתוחה ולא אחת שקיצצו לה את הגג היא-ספיידר,Roadster,Barchetta

 

כל דבר אחר:חיפושית,206,CLK,M3

זה קונברטבול או קבריאולט

אייל

פורסם

מקור השם ספיידר עוד בתקופת הכירכרות, והיה שם של כירכרה ללא גג, הבנוייה

על גלגלים גבוהים. במבט מקדימה, הדבר מזכיר עכביש, ומכאן השם.

 

הכתיב הוא Spider, והכתיב ב-Y הוא שיבוש מקובל בארה"ב.

השם הוא באנגלית דוקא ולא באיטלקית (האיטלקים עם הפנים ליצוא...) ואכן לפיאט,

אלפא רומיאו, מזאראטי ופרארי היו מספר דגמים בשם זה - כמו כן לב.מ.וו, רנו ועוד.

 

אגב, Spider (עכביש) באיטלקית זה ragno (מבטאים רניו).

:turn-l:
פורסם
Ferrari 550 Barchetta

צולם ברחובות לונדון כמובן

 

 

תודה על הרקע הנפלא הזה.

זהה הגבול הסופי בהחלט של כל השאיפות שלי :idea:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

יש לה גג נורא!

הצורה שלו זויתית מדי. חוץ מזה שיש שם איזשהו חוסר פרופורציה בחיבור של החלק האחורי של החלון והגג.

אולי זו זוית צילום בעייתית, אבל מצטער... לא קונה.

 

 

זאת הרבה יותר נראית לי

1999%20Ferrari%20550%20Maranello%20-%20Angelina.jpg

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...