Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול אם ישנה אפשרות של התאמת פנס חזית אנג'ל אייז לדוגמא של הונדה סיויק מודל 92-95 למיצובישי סופר לאנסר / קולט.

ראיתי שהדבר נעשה, אבל אני לא יודע איך זה מתלבש, האם יש פתחים או מקומות שנחשפים?

האמת ראיתי את זה כאשר המכסה מנוע שונה לבד-בוי, כלומר מסתיר חלק מהפנס.

 

אשמח לקבל תשובות בנוגע לזה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

שלום רב.

ראה מה עשה בזמנו "ג'י לנו" הרכיב מנוע סילון באופנוע.

בגדול הכל אפשרי אם יש פחח טוב עם ראש יצירתי אז זה בהחלט אפשרי ואף עשוי להיות מעניין.

 

נ.ב.

לטעמי האישי התופעה הרווחת אצל מי מאיתנו כאשר "רק" מכסה המנוע שונה ובכך מסתיר את חלקו העליון של הפנס "המקורי" מבחיל ומעורר חלחלה,פשוט בא להקיא בעעעעעעע.

פורסם

קיים דבר כזה כמובן, יצא לי לראות הרבה פרוייקטים של אנשים שהמירו חלקים של רכבים אחרים לרכב שלהם.

לדוגמא, ראיתי פרוייקט של בחור שהתקין בקליות אחוריות של לקסוס על מיצובישי גאלאנט. ואין פינה אחת לא מכוסה

אם אתה באמת רוצה לעשות דבר כזה נדרשת עבודת פחח, הבקליות של הלקסוס בכלל לא דומות לבקליות המקוריות של

המיצובישי לדוגמא, הן בגודל והן בצורה

 

הנה תמונה:

 

26094550041_large.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

הבנתי, אז זאת אומרת חייב פחח?

שמתי לב שהפינה החיצונית של הפנס, זאת שמתחברת לכנפיים, היא כמעט באותה צורה, אני חושב שרק הפינות הפנימיות לכיוון הגריל שונות..

יכול להיות אולי בגלל זה עשו צורה למכסה מנוע? כדי להסתיר?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

המנורות אכן דומות, אבל אתה עדיין תצטרך פחח אם לא תרצה שזה ייראה מגוחך או משהו בסגנון,

חשוב לעשות התאמה של הפגושים למנורה עצמה, אני מאמין שכל פחח יכול לעשות התאמה כזו.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

הבנתי, בכל אופן אז עדיף כבר לרכוש אנג'ל אייז לסופר לאנסר / קולט, מאשר לקנות של הונדה באיזה 300 שקל פחות ואז לפחחות וכו', יצא בערך אותו דבר.

הבנתי בכל אופן, תודה רבה, קיבלתי תשובה, אפשר לנעול

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...