Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים!

 

אני מעוניין לקנות בזמן המאוד קרוב רכב. ההגבלה שלי סביבות החמישים אלף שקלים (רצוי באמת לא לעבור את החמישים).

השיקולים המרכזיים והחיוניים שלי הם אמינות וחסכנות בדלק.

 

מול ההצעות של חברות הליסינג ליונדאי גטס שנת 2007 (glf 1400), קצת קשה לקחת כמה שנים אחורה בשביל מכוניות אחרות.

 

אבל זה כשאני לא מבין כלום - יש עצות?

 

שוב, הכי חשוב לי חסכנות בדלק ואמינות. (***אוטומטית***)

מהידע שלי אני מבין שפונטו היום חסכונית מאוד (ספייס בעיקר), אבל לא נראה לי אפשרי להשיג שנתונים כאלו במחירים כאלו.

 

אם ייראה לי נכון להתפשר מול חוכמתכם אז אתפשר :) פשוט מנסה לסדר את העדיפויות שלי ולהבין מה באמת כדאי.

 

עצות, בבקשה??

פורסם

נסה לחפש פיאט גרנדה פונטו ידנית. חסכונית מאוד בדלק ומצויה בשפע בחברות הליסינג וההשכרה.

אם אתה מעוניין ברכב אוטומטי אז התמקד בדייהטסו סיריון שהיא הרבה יותר נעימה לנסיעה ולנהיגה מהגטס וגם חסכונית יותר.

פורסם

יש תיבה רובוטית שדורשת הסתגלות לאופי ההתנהגות שלה.

בעיקרון זה תיבה ידנית וכך צריך להתייחס אליה, "רובוט" לוחץ על הקלאץ' למענך ומחליף את ההילוכים ולכן בזמן ההחלפה רצוי להוריד את הרגל מהגז כמו בתיבה ידנית כדי למנוע את הטילטולים. עניין נוסף הוא הזינוק בעליה, עם הורדת הרגל מדוושת הבלם הרכב יתדרדר אחורה לכן יש לבצע זינוק עם הנברייק כמו שלומדים בשיעורי נהיגה על מכונית ידנית או ללמוד להעביר את הרגל מדוושת הברקס לגז (או לחיצה עם רגל שמאל...).

פורסם

הרעיון הכללי הוא תיבה עם נוחות של אוטומטית וצריכת דלק וביצועים כשל תיבה ידנית.

לא ידועים לי על חסרונות נוספים בנוסף לחוסר הנוחות אבל כדאי לברר את עלויות האחזקה ובאיזה תדירות צריך להחליף את המצמד.

×
×
  • תוכן חדש...