Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברי הפורום (:

 

לפני כשנה נעשה טיפול תקופתי ברכב , לא במוסך של החברה.

 

הטיפול כלל פירוק הספסל האחורי, והחלפת חלק במשאבת הדלק הממוקמת מתחת לכסא.

 

תוך כדי פירוק החלק (פילטר?) נשבר חלק פלסטיק מהמשאבה, שעד שהחליפו אותה, השפריצו כמות לא מבוטלת של דלק לתוך הרכב שנספג קצת במושב והתפזר, אמנם ניקיתי יסודית מליון פעמים מאז בסבון וחומרים שונים והשארתי את הרכב להתאוורר, את הכיסאות בשמש, וכו'.

 

מן הסתם שבסופו של דבר הוחלפה למשאבה אחרת.

 

מאז יש ריח של דלק ברכב, דיי ברור לי שהוא לא מבחוץ, אלא מבפנים - כשפותחים חלון כך שהאוויר מסתובב ברכב בצורה מסויימת, יש ריח חריף מאוד, ולפעמים לא מריחים בכלל. תלוי בתזוזת האוויר ברכב...

 

בכל מקרה, המשאבה אינה דולפת בצורה שנראית לעין, החלק האוטם את המשאבה נראה תקין ואז נסיתי לאטום אותו יותר טוב עם איזולירבנד וכד'...

 

צריכת הדלק שלי היא טובה, בנסיעה רגועה ויעילה אני מוציא 550-600 ק"מ מהמיכל שלי שאני מאמין שהוא 45ליטר.

 

 

 

במוסך המורשה לא יותר מדי התעמקו בזה ואחרי שתיארתי להם את מה שקרה במוסך האחר הם אמרו שפשוט צריך לנקות ולאוורר יסודית וכי הם לא רואים דליפות.

 

 

מה דעתכם בנושא, איך אפשר לטפל בזה?

 

תודה חברה'ס.

פורסם

ריח דלק זה דבר מציק ומטריד שלא ממהר לעבור, אם זה מעודד אותך שמעתי על בחור חכם שהצליח להציף סלון של מאזדה 6 בת שנתיים בטנק דלק שלם, 3 חודשים מאז והוא עדיין לא נפתר מהריח.

אני לא חושב שיש בעיית נזילה אלא דווקא דלק שנספג בריפוד.

×
×
  • תוכן חדש...