Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה מיוחדת....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה ...

רציתי לדעת מי לוקח אני וחבר שלי התערבנו

יש לשנינו מכוניות..

הוא היה עם פיאג"ו פדאלים

ואני הייתי עם סיטרואן

C15

העניין הוא שעשינו רייס אחד אבל חבר שלי לקח אותי עד מהירות של 50

משם הוא כבר לא יכל..

אבל אם הוא היה יכול מי היה לוקח

זו שאלה שמתרידה אותי כבר המון.. זמן...

פורסם
:shock::shock::shock::shock::shock:עוד אחד כזה??????????? :shock::shock::shock::shock::shock:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
:shock::shock::shock::shock::shock:עוד אחד כזה??????????? :shock::shock::shock::shock::shock:

 

 

למה אתם צוחקים אני עוקב אחרי הפורום

הרבה זנן ורציתי להכנס

זה הקבלת פנים שאתם עושים לי

בסך הכול אני שואל שאלה

לא יפע מצידחם

פורסם
אני מציע שתיקח עוד קצת זנן לעצנך וואולי איזה נורה לאמגלית .

 

כן אחי לקכטי את הסזמן

עכשו בריצנות

כמה כוחות סוס יש לאוטו שלי

ולאפנוע ואיך יכול ליהיות שהוא לכך אותי בהתחלה..

?

פורסם
תגידו! מי לוכך?

 

אינפרזה 1.6 אותומטית או לאמטיס ???

 

 

:roflmao:

 

:hihi: :hihi:

 

אני חושב אינפרזה

 

ולמה אתם צחקים עלי

בגלל שאני לא יודע מדבר עברי טוב

אז אני ממוצה שונא משלכם..

אז מה.

פורסם
תגידו! מי לוכך?

 

אינפרזה 1.6 אותומטית או לאמטיס ???

 

 

:roflmao:

 

:hihi: :hihi:

 

אני חושב אינפרזה

 

ולמה אתם צחקים עלי

בגלל שאני לא יודע מדבר עברי טוב

אז אני ממוצה שונא משלכם..

אז מה.

 

 

 

טאוס , מאחוריך!!!

×
×
  • תוכן חדש...