Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בנטויז'ן מעל ל 10 שנים, לא הכי מרוצה מאיך שהם מתנהלים, ולמעשה אם לא היו מורידים לי את המחיר לזנות סביר להניח שגם לא הייתי נשאר,

 

אבל מעולם לא חסמו אותי, ומעולם לא הורדתי בקצב שלא הייתי מרוצה בו.

 

תמיד על הטופ שלי.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני משתמש בנטויז'ן מעל ל 10 שנים, לא הכי מרוצה מאיך שהם מתנהלים, ולמעשה אם לא היו מורידים לי את המחיר לזנות סביר להניח שגם לא הייתי נשאר,

 

אבל מעולם לא חסמו אותי, ומעולם לא הורדתי בקצב שלא הייתי מרוצה בו.

 

תמיד על הטופ שלי.

 

+1 (לגבי זה שמעולם לא חסמו אותי)

פורסם

אני לקוח של אינטרנט זהב + 012 (אותה חברה היום).

 

שום דבר לא חסום.

 

פתחתי את הפורטים בנתב חלקם גם הפורטים הנפוצים של אימיול(6662 ו6672).

 

הכל עובד טוב, מוריד בקצבים של עד 500-600.

under construction..

פורסם

אולי בגלל שאתם לקוחות וותיקים לא נגעו 10 שנים בהגדרות המנוי שלכם.

2 החברות הללו (שמורכבות מ4 חברות) הן החוסמות ביותר בארץ וזה בדוק לאורך שנים.

תנסו להוריד קובץ נפוץ מאוד בביטורנט ותראו שזה יזחל לכם על 0.1K.

 

בזק בינ"ל כנראה מבצעים QOS בשעות העומס אבל לא חוסמים בצורה כמעט מוחלטת כמו ה2 הנ"ל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חברים,

נטוויז'ן (שהיום כבר נטוויז'ן - 013)

ו-012, שהיום כבר (סמייל-012)

הודיעו בצורה גלויה וברורה שהן מבצעות QOS אגרסיבי על טורנטים ואימיול,

נטוויז'ן הגדילה לעשות והודיעה שתנתק כל משתמש שיצרוך מעל 5GB בחודש של הורדות

012 הגדילה להצטרף להכרזה והודיעה שתנקוט בצעדים דומים מעל 10GB.

 

אז להגיד ש2 החברות האלו לא חוסמות, מה שנקרא "טוב אחי"

 

*גילוי נאות, אני עובד בבזק בינלאומי, אומנם לא בתחום האינטרנט אבל עדיין.

פורסם
אני מוריד מאמיול כ-20GB בחודש ימים מספר שנים ועדיין לא חסמו אותי או הגבילו אותי בצורה כולשהי.

20GB זה עוד סביר, ההגבלות האלה קיימות כדי שהספקית תוכל לנתק את האנשים שבאמת מגזימים. ואם אתם שואלים כמה זה באמת להגזים אז אני מוריד 100-150GB בחודש ולא דיברו איתי על זה אף פעם.

 

כמו העקרון הידוע ש20% מהלקוחות גורמים ל80% מהבעיות, באינטרנט נראה לי שזה מתקרב לכיוון ה10% מהלקוחות משתמשים ב 90% מהרוחב פס, ואותם 5-10% מקבלים את ההודעות שעתיד מדבר עליהם.

 

 

 

השאלה האמיתית פה היא מה חוקי? לנתק לקוח נשמע מקובל, הלקוח מנותק מהשירות אבל גם לא משלם ולפחות זה נשמע הגיוני, אם לא בהכרח חוקי.

 

אבל להאט במתכוון לקוחות? או במילים אחרות למנוע מלקוחות לקבל את מלוא השירות שהם משלמים עליו?

פה מתחיל הדיון של "על מה אתה משלם", הספקיות טוענות שזה אינטרנט -עד- Xמגהביט, ואם אתה מוריד בעשירית זה בסדר.

לעומת זאת אני טוען שאם אני משלם על גישה לאינטרנט ולא מצליח להשאר מחובר לשרת בחו"ל והתמיכה הטכנית מציעה לי "חבילת גיימר" , שזה בעברית "תשלם יותר בשביל שנגביל אותך פחות" - אז על איזה אינטרנט אני משלם מלכתחילה?

 

והבעיה היא שהשקיפות פשוט לא קיימת בארץ. בחו"ל ספקיות מפרסמות שבשעות מסוימות מי שיצרוך יותר מכך וכך יוגבל למהירות מסוימת עד לשעה מסוימת, וכל מיני פתרונות יצירתיים אחרים, אבל הכל פתוח וגלוי ואין שום שאלה.

בישראל אני צריך במקרה לשים לב שבדקה לאחד בלילה אני מוריד במהירות מסוימת ובאחד ודקה פתאום זה קופץ למהירות המלאה. (אני לא מדבר על טורנטים)

 

בארה"ב הנושא מתבהר מיום ליום כשה FCC מנסה להעביר את "כללי האתיקה של האינטרנט" כחוק שאוסר על ספקיות לחסום או להאט שירותים ספציפיים באינטרנט (וכן, להאט טורנטים נופל תחת זה. למרות שהעיקר זה להגן על תוכיות VOIP חסימה על ידי חברות טלפון שמספקות גם אינטרנט ולא אוהבות שאנשים מדברים ב"חינם" במקום לשלם להם על קו).

פורסם

אצלי בבית קיימות 2 תשתיות שונות (כבלים וADSL) ו2 חשבונות זהים מבחינת נפחים, וב012 אני בבירור נחסם אך ורק על ידי הספקית עצמה. זה נבדק עשרות פעמים..

הפתרון היחיד הוא להוריד דרך SSL בפורטים לגיטימיים.. ומבחינתי שיבואו אליי הבייתה עם קאטר אם הם רוצים לנתק לי את החשבון, כל עוד הם לא ניתקו אותי יש המון מעקפים לכל הקישקושים שלהם, ולא אם לא הייתי מחוייב אליהם אין סיכוי שהייתי נשאר איתם יום אחד נוסף.

 

אבי.

פורסם

למה שיגבילו? יש להם את הכי הרבה רוחב-פס בארץ ;)

 

נגמר? לוקחים עוד מבזק :p

 

אגב לא הייתה פעם שמועה\כתבה שבזק עצמם יהיו גם ספק אינטרנט ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין שום קשר בין הרוחב פס של בזק (קווים אופטיים בתוך ישראל) לבין הרוחב פס של בזק בין לאומי לחו"ל.

 

ובזק לא יכולה להיות ספק אינטרנט בגלל מגבלות של משרד התקשורת, בשביל זה יש לה את בזק ביןלאומי.

פורסם
אגב לא הייתה פעם שמועה\כתבה שבזק עצמם יהיו גם ספק אינטרנט ?

הם כבר, פשוט תחת שם אחר. בנוסף הם גם ספקי סלולאר (פלאפון), טלוויזיה בלוויין (YES), ותקשורת טלפון ואינטרנט ברשות הפלסטינית (פלטל איכשהו קשורים אליהם). בנוסף בזק בינ"ל גם השיקו שירותי VOBB (טלפוניה קווית ע"ג תשתית האינטרנט).

 

השמועות הקיימות בערך מאז הפסקת הפעילות הניסיונית של "נונסטופ", הן שהוט הולכת להפוך להיות ספק אינטרנט. אבל בינתיים זה רק שמועות, למרות שיש להוט את הטכנולוגיה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...