Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

בתקופה האחרונה, 012 התחילו לחסום בצורה מאסיבית יותר חיבורי PEER TO PEER

EMULE,TORRENTS וכו'

אני עדיין מחוייב אליהם בחוזה לעוד חצי שנה, אבל אין סיכוי שאני ממשיך ככה.. בחוזה שחתמתי איתם בזמנו

לא היה איזכור לגבי הגבלה של הורדות או TRAFFIC SHAPING וכרגע אני די תקוע.

 

מישהו כבר עבר את הסיפור הזה ויכול לעזור? להתקשר אליהם ולדרוש תשובות לא עזר, הם מכחישים.

שבוע מצויין

מתן

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נושא ידוע ממזמן ואתה לא היחיד שחווה זאת על בשרו.

 

לצערי אין מה להמליץ אלא להשתמש בשירותי RS ודומיו.

 

לצאת עכשיו ולספוג את הקנס יעלה בסכום גדול ביותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני לא אספוג שום קנס מצידי. נקודה.

 

בשום מסמך שלהם לא מופיע העניין הזה וכרגע אני חסום לכל תוכנות שיתוף הקבצים/משחקי רשת,

זאת עוגמת נפש ופגיעה מכוונת בלקוחות. אשמח לקבל מידע מאנשים שכבר עברו את המקרה הזה

והצליחו להתנתק ללא קנסות....

פורסם

למעשה הספק היחיד שלא חוסם פורטים זה בזק בינלאומי וצריך לשלם על זה עוד 10 שקלים (חבילת גיימרים).

 

יש תוכנות שעושות את זה בשבילך, אבל הן לא בחינם, למרות שאפשר לנסות.

 

אחת שעולה לי עכשיו היא Gamepath, הייתה אחת מצויינת שהשתמשתי בה לפני שנה אבל שכחתי את שמה, אני אנסה להיזכר.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

נכון, לא רשום שהם יכולים לחסום לך את התעבורה. אבל רשום משהו הרבה יותר פשוט;

ברוב החוזים, של רוב הספקיות, יש הגבלת תעבורה. בד"כ משהו כמו 5-10 ג'יגה לחודש.

 

אז מה שיגידו לך זה שאחרי ה5/10 ג'יגה הללו הם פשוט מגבילים אותך לגלישה מינימלית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
למעשה הספק היחיד שלא חוסם פורטים זה בזק בינלאומי וצריך לשלם על זה עוד 10 שקלים (חבילת גיימרים).

 

יש תוכנות שעושות את זה בשבילך, אבל הן לא בחינם, למרות שאפשר לנסות.

 

אחת שעולה לי עכשיו היא Gamepath, הייתה אחת מצויינת שהשתמשתי בה לפני שנה אבל שכחתי את שמה, אני אנסה להיזכר.

 

 

גם ב013 נטוויז'ן יש חבילות גיימרים כאלו, הם מין הסתם יקרות יותר מחבילות רגילות.

 

בלי קשר לחבילות הגיימר, גם בב"ב וגם ב013 נטוויז'ן מהידוע לי לא חוסמים נפח תעבורה ללקוחות.

 

האמת, לא מפתיע ש012 כן עושה זאת, לא סתם המחירים שלה הם הכי זולים היום בשוק, ועל זה נאמר קנה בזול - שלם ביוקר.

 

בן

 

נ.ב- לפותח השרשור, יש לך דרך להוכיח שאכן 012 עושים זאת?

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

דרך להוכיח יש - פשוט לקחת יוזר של ספק אחר ולבדוק.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בן עם כל הכבוד לזה שאחיך עובד שם - הם חוסמים.

בוודאות.

(אם נעזוב כרגע את הניסיון שלי - 2 יוזרים - אחד בזק בינלאומי אחד נטויזן - הבדלים של מאות אחוזים על אותו קו) לחבר היתה בעיה איתם - הם טענו שזה לא נכון - אז בעזרת יוזר אחר של נטויזן הוא הוכיח להם שהם מגבילים אותו.

(כלומר - יוזר א. של נטויזן מוגבל , יוזר ב. לא מוגבל - אותה שעה , אותה סביבה , אותו מחשב) ואחרי דין ודברים הוא קיבל - תחזיק חזק - שנה חינם.

 

קצת קשה לחרטט אנשים שעובדים בתחום התקשורת... רק חבל שלקח לו 3 חודשים ושיחות טלפון רבות מאוד וכל מיני "יוזרי ניסוי" כדי לקבל פיצוי.

מתן - דבר איתי ביום ראשון בעבודה.

 

את השנה חינם ד"א - הוא נתן והוא מעדיף לשלם לבזק בינלאומי בימינו לפי מה שזכור לי.

 

וד"א - אני עדיין לא מדבר על זה שבנטוויזן בוודאות חוסמים פורטים מסוימים. תשאל משהו עם PS3 שלא בחבילת גיימרים - אם הוא יכול לשחק שעה רצוף ONLINE במשחק לדוגמא.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אצל כולם חוסמים וזה בדוק. במיוחד 012 הזוועתיים שלשמחתי עזבתי אותם בלי להסתכל אחורה לפני מעל חצי שנה.

 

את הקצבים הכי טובים אני מקבל אצל אקספון 018, כנראה שהם הצדיקים האחרונים וככל שבסיס הלקוחות שלהם יעלה, כנראה גם הם יתחילו לחסום.

 

כשעזבתי את 012, נכנסתי לראוטר, שיניתי שם וססמא לאלה של 018 , התחברתי ותוך שניות הורדות בביטורנט שהיו תקועות חודשים רבים (וגם באימיול) התחילו לרוץ.

זה נראה לי לא הגיוני אז אחרי יום התחברתי חזרה על היוזר של 012 ושוב נאדה. הכל תקוע ולא זז.

 

זה לא פורטים ולא הגדרות, זו חסימה מכוונת כחלק ממדיניות כוללת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בתור אחד שעבד ב012 אני יכול להגיד בבטחה שהם חוסמים את פורטים! ואני אומר את זה מנסיון ומידע וגם מהמנהל הטכני של החברה!

פורסם

גם בזק בינלאומי חוסמים בשנה האחרונה, הם כבר לא ראויים לשם הטוב שהיה להם פעם בנושא הזה, לצערי.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

אני לקוח של בזק בין לאומי שנים, לאחרונה חידשתי אצלם את החוזה במהירות 4MB.

שום חסימות ושום נעליים, טורנט מוריד לפעמים גם ביותר מ500KB לשניה, אי מיול יותר בכיוון ה100-150 KB.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אז אתה בר מזל, אותך לא חוסמים

אני עם קו של 5 מגהביט, כבר קרוב לשנה שההורדות על הפנים וגם הגלישה איטית מבעבר. לפני כמה חודשים התחברנו במקביל לנסיון עם 018 ואיתם האינטרנט עבד משמעותית יותר מהר, אך לא נשארנו איתם מסיבות אחרות (מה גם שאנו עוד בהתחייבות לבזק)

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...