Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

שמי יוני ואני מבקש להתייעץ איתכם בנושא מסויים.

 

ברשותי רנו קליאו 1994, בקיץ הכל היה בסדר.

 

עכשיו בימים הגשומים ישנה תופעה של חדירת מים לתוך הרכב מאזור הגג.

 

לדעתי הבנתי מאיפה החדירה - ממש מעל התאורה הפנימית ברכב נמצאת האנטנה שמחוברת לגג.

 

מתחת לאנטנה ישנה גומיית אטם שלדעתי היא בלוייה.

 

רציתי לשאול אתכם חברי הפורום היכן אני יכול לרכוש גומייה שכזו, וכיצד מחליפים אותה בלי מפגש עם המוסכניק.

 

תודה מראש, יוני.

פורסם

שלום יוני,

ראשית יש לפרק את בית המנורה בזהירות, מתחת לבית המנורה תראה כבל שחור שיושב על הבורג ואום בגדול 8 או 10

תפתח את האום ואז האנטה תצא מלמעלה.

מה שאני ממליץ לך זה לשים סיליקון מסביב לבורג( יש שם אמבטיה כזאת) למלא אותה בסיליקון ואז להחזיר את האנטה למקום ולמרוח קצת מסביב

וכמובן שבסוף שוב לשים את הכבל השחור מסביב לבורג ולסגור את האום ולהרכיב את המנורה.

כמובן שיש לעשות את זה במקום יבש ומוצל ולא במזג האוויר כזה כי צריך לחכות שהסיליקון ייתבש.

 

אני עשיתי אותו דבר בפג'ו 205 והכל היה בסדר גמור!

מקווה שיצליח לך.

פורסם
שלום לכולם,

 

שמי יוני ואני מבקש להתייעץ איתכם בנושא מסויים.

 

ברשותי רנו קליאו 1994, בקיץ הכל היה בסדר.

 

עכשיו בימים הגשומים ישנה תופעה של חדירת מים לתוך הרכב מאזור הגג.

 

לדעתי הבנתי מאיפה החדירה - ממש מעל התאורה הפנימית ברכב נמצאת האנטנה שמחוברת לגג.

 

מתחת לאנטנה ישנה גומיית אטם שלדעתי היא בלוייה.

 

רציתי לשאול אתכם חברי הפורום היכן אני יכול לרכוש גומייה שכזו, וכיצד מחליפים אותה בלי מפגש עם המוסכניק.

 

תודה מראש, יוני.

 

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי.

 

תודה, יוני.

פורסם

פרק את האנטנה, נקה עם אלכוהול את בסיס האנטה ואת שטח המגע בגג, לאחר מכן מרח מעט סיליקון שקוף על בסיס האנטנה ותרכיב חזרה, דאג לנקות מסביב את השאריות סיליקון, ולא תהיה נזילה.

פורסם

ובנימה יותר רצינית - קפוץ למתקיני אודיו - לרובם או שתיהיה אנטנה או שיוכלו להזמין אחת מתאימה.

אי אפשר לרוב להזמין את האטם בלבד.

 

הראיון עם הסיליקון - טוב אם אתה לא אוהב את האוטו או מוכר בקרוב - כי כשתחזור הנזילה תגלה גם חלודה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אפשר לרכוש אנטנה חליפית, היא מגיעה עם אטם חדש.

כדי להגיע לבורג המהדק את האנטנה צריך להסיר את מנורת התקרה.

ודא שאתה יודע כיצד מסירים את החלק. [ב-205 למשל צריך לחלוץ את מפסק התאורה ממקומו כדי להגיע לבורג].

הזהר בפירוק חלקי פלסטיק ישנים.

פורסם

מחזק את דבר קודמי, לא להשתמש בסיליקון.

אנטנה חלופית בחנות חלפים צריכה לעלות לא יותר כ-50 ש"ח, וזה יכלול את כל החלקים הדרושים.

לגבי המנורה, יש להוציא עם מברג שטוח את מכסה הפלסטיק, המשותף לנורת הנוסע ונורת הרכב.

הפלסטיקים בקליאו נוטים להשבר בקלות יתרה, היה עדין.

פורסם
מחזק את דבר קודמי, לא להשתמש בסיליקון.

אנטנה חלופית בחנות חלפים צריכה לעלות לא יותר כ-50 ש"ח, וזה יכלול את כל החלקים הדרושים.

לגבי המנורה, יש להוציא עם מברג שטוח את מכסה הפלסטיק, המשותף לנורת הנוסע ונורת הרכב.

הפלסטיקים בקליאו נוטים להשבר בקלות יתרה, היה עדין.

 

 

תודה רבה על התשובה. (גם לאחרים)

 

ראיתי שאתה גר קרוב אלי.. רציתי לשאול אם אתה מכיר חנות של חלפים באזור שלנו שיכול להיות שם את החלק?

 

ביקרתי בכמה מקומות ליד קניון איילון ולא מצאתי שם.

 

אולי שווה לקפוץ למוסך רנו? או שהם יהיו לא הגיוניים במחיר?

 

תודה מראש, יוני.

×
×
  • תוכן חדש...