Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש פקודה מטכלי"ת,שהוציא הרמטכ"ל הנוכחי,גבי אשכנזי,פקודה זו קובעת שכל מי שרוצה להיות לוחם -יש לאשר לו.

אני חייל בסדיר מבקש להיות לוחם,חרשתי את כל האינטרנט,ולא מצאתי את הפקודה הזו,אני בטוח שיש פקודה כזו,אבקש את עזרתם במציאתה..

פורסם

לא כל הנחיה של הרמטכ"ל היא "פקודת מטכ"ל".

יש הפ"ע, שהם אינן פקודות מטכ"ל אלא "הוראות הפיקוד העליון".

 

יכול להיות שהרמטכ"ל אמר, בבחינת רוח דברי המפקד, אך זה לא רשום כפקודה/הוראה/הנחיה וכד'. גם אם אמר, עדיין היישום מותנה במגבלות מסויימות כגון פרופיל ונתונים אחרים הנדרשים.

 

אני מניח שאם תחפש בצהלנט - יפרשו לפניך הפקודות והנוהלים ותוכל לחרוש אותן לאורכן ולרוחבן.

אם עדיין לא מצאת, אתה יכול לשלוח מייל לרמטכ"ל ולשאול אותו (גם זה דרך הצהלנט).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם כך, אני מוכן לחזור ל3 שנות שירות נוספים בתור לוחם לשם שינוי:shock:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

פנה לקצין העיר בבקשה לעזרה.

שהוריך או מי מטעמך יפנה לקפ"צ.

ניתן לכתוב לרמטכ"ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

התגובה מתייחסת אליי או לבחור שבשירות סדיר ?

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

תתקשר לכוכבית גבי. - *גבי

 

ועכשיו ברצינות.

רשמת שאתה בסדיר, אז תפנה אל מש"קית הת"ש שלך ותגיש בקשה להתנדב לאחת היחידות הקרביות.

ממלאים טופס עם נתונים, סיבה לבקשה עם נימוקים ואישור המפקד שלך ושולחים הלאה, לאן אני לא יודע, מעריך שלאכ"א.

אחרי מס' שבועות מקבלים תשובה ומתחילים בתהליך המעבר אם קבלת תשובה חיובית.

 

אני כותב את זה מניסיון, למרות שבמקרה שלי הנסיבות היו שונות משלך.

 

לגבי CHAOS, תגיד לי אתה מטפל בעצמך?

 

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז הדשתי טופס 55 דחו לי אותו,הגשתי ערעור מחכה עדיין לתשובה

 

עדיין אני מחפש את הפקודה/הוראה מה שזה לא יהיה

פורסם

קצר וקולע, מאז ומתמיד הרגשתי בנוגע לשירות הצבאי שלי כלא מספק, ועד עכשיו אני לא שלם עם מה שעברתי. בכך, אשמח להזדמנות נוספת בקרבי. כן, ניסיתי לעלות את הפרופיל, אבל לא ניסיתי מספיק כנראה (במהלך השירות).

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
ארז הדשתי טופס 55 דחו לי אותו,הגשתי ערעור מחכה עדיין לתשובה

 

עדיין אני מחפש את הפקודה/הוראה מה שזה לא יהיה

 

 

וואלה, 55, שכחתי את המס' טופס :). זה מעלה לי נשכחות.

בהצלחה בערעור, מקווה שתצלח.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ilgs29,

 

מי שדוחה את הבקשה גם רושם את הנימוקים לדחיה - מהם הנימוקים?

האם קיבלת תשובה בכתב או בע"פ.

כמו שאני מכיר את המערכת הצבאית - אין שום פקודה/הנחיה וכיו"ב שאומרת שכל מי שרוצה יש לקבלו. אולי יש הנחיה שכל מי שרוצה ועומד בקריטריונים יש לאשר לו.

 

אולי הסיבות שדוחים אותך הן כי אתה לא כשיר להיות לוחם. אולי כי לנוכח יתרת השירות שלך לא כלכלי עבור צה"ל להתחיל הכשרה עבורך. אולי אתה בן יחיד/בן למשפחה שכולה ואחרי מקרה אסף רמון יש רגישות גבוהה יותר לענין.

 

לענין מקורות החיפוש, אין לי צהלנט בבית, כך שקצת קשה לי לסייע לך.

 

אגב, האמירה הזאת של הרמטכ"ל היתה גם בתקופה שלי וזה לא היה בתקופת אשכנזי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כשביקשת להיות עתודאי עשית הסכם עם הצבא לגבי אופי ומשך שירותך.

בעצם אתה מבקש להפר את ההסכם ולהיתלות באמירות שהן רוח המפקד של הרמטכ"ל.

מי אמר שהאמירה של הרמטכ"ל גוברת על ההסכם שלך? גם אם מדובר בפקודה, מי קובע איזו פקודה גוברת על מה ?

גם ההסכם שלך עם צה"ל מבוסס על פקודה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לגבי ההסכם,בהסכם לא נאמר שום דבר לגבי החזרת כספים ו/או מעבר לתפקיד אחר.

ננסכם מחוייב רק לתקופת הלימודים

×
×
  • תוכן חדש...