Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, מחכה לתוצאות.

בדיוק חזרתי מהרכב, התקנתי L3 בצורה זמנית לחלוטין כדי לקבל רושם כללי על איך האלמנט הזה ישפיע על המערכת שלי.

בהחלט לא און אקסיס :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
באיזה רכב שמעת L3 בקורות ?

 

תאחלס עד עכשיו כל הרכבים ששמעתי מבוססי קורות היה להם איזה חסרון בנושא איזון הבמה.

 

אתה רוצה לתפוס אותי על חם אאא? :wink:

פורסם

גורל - אתה באמת חייב לשמוע אצל אלי - אני מאוד אהבתי . :-)

ישראל - אני לא מתכוון לסים באון אקסיס מלא - זה פשות יצריך פוד יותר מסיבי - אני חושב יותר לכוון למראה .

 

ולעידכונים :

יש שם תמונה אחד לא קשורה לבניה עצמה , אך אכן תמונה קשה כמו שאומרים - בשבוע שעבר פירקתי את הדשבוארד על מנת לסדר את כל החיווטים וזה מה שראיתי :twisted:

24102009461.jpg

24102009460.jpg

24102009462.jpg

24102009464.jpg

24102009458.jpg

24102009466.jpg

24102009457.jpg

15102009445.jpg

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

בסיום, חוגגים במקום שכולן מקועקעות שם, שכחתי כרגע את השם. [בראשל"צ].

 

יפה מאד אלכס, יאללה תתקתק..

 

רוני, אני לא מסכים עם הכלל הזה. גם מבחינה תיאורתית, ומנסיון של לא מעט סטאפים ברכבים שונים, דווקא מידים בקורה נשמעים פחות טוב מאשר בבקיקים. אך שוב, גם זו הכללה. יש יוצאי דופן לכאן ולכאן, שלא לדבר על סיבות טכניות כמו חוסר מקום/מיקום בעייתי בקיקפאנלים שאאל"ט זו למשל הסיבה לבחירה של אלי בקורות.

 

אלי, צריך לשמוע באמת אצלך.

פורסם

אלכס תתחדש ותהנה :-P

מתי הספקת לפרק את כל האוטו {דש} :shock:

יאללה תן גז ניראה טוב החיווט בתוך הדש:wink:

ואל תתחילו עכשיו את הויכוח מחדש על קורות נגד קיקים שלא תישתלטו לאלכס על השרשור שלו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אלכס נראה טוב, מחכה כבר לסיום.

ידיים טובות וראש טוב.

אה ובקיקים טוב יותר ;)

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

טוב היום אני כנראה כבר יתפוס אותם על הקורות :-)

מיקי - ברגע שיהיה לי BMW אני ישים בקיקים . :lol:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

בקיקים לפעמים יש בעיית גובה, ניתן להתגבר עם כיוון נכון, אבל בקלות ניתן לחיות עם הבעיה הזאת, במיוחד לרוב שהיא לא באמת אגרסיבית.

מנגד הבעיות שמביאה איתה קורה זה בעיית איזון, כמו בקיקים גם פה כיוון מעולה יפתור את הבעיה, אבל במידה והיא לא נפתרה לחלוטין, אפילו זרזיף קל ממנה יכול להוציא מאזין משלוותו.

 

במקרה של אלכס אין לי ספק בטיב הכיוונים ולכן כל שנותר זה לאחל ברכת "יאללה תסיים כבר"

פורסם

1+ ענקייי

 

אני מסכים איתך לחלוטין, אני מעדיף להתמודד עם האיזון..

 

יאללה תסיים כבר... (מי מדבר, כבר שנה בלי קורות.):oops:

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

מיקי - ברגע שיהיה לי BMW אני ישים בקיקים . :lol:

 

 

 

זה לא משנה.

כשיהיה לך BMW ידנית אתה עדיין תתקשה בקיקים, למרות שפחות אבל עדיין קושי.

 

יאללה תסיים כבר.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

:twisted::twisted::twisted:

 

אני עצבני בתירוףף - באתי לעבודה , מוכן להניע - ומה מסתבר הבאתי הכל חוץ מי .. פוליאסטר %@*#% !!!

 

כך שהיום היתסקתי בהעברת חיווטים אבל מחר יהיו תמונות כבר של המשך הבניה :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

היום עשיתי חיזוק לקורות אם פיבר וכיוון זוויות - הכיוון משום מה לקח לי די הרבה זמן מקווה שיצא טוב.

לא צילמתי כי בגדול זה לא כזה מעניין . מחר אני רוצה לעצב צורה ולהמשיך אם פיבר ואז אני אצלם .:-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

צעד אחר צעד הפרוייקט מתקדם..

 

כיוונים זה בהחלט צעד שיכול ללכת בקלות ולפעמים לקחת ים של זמן.

 

בהצלחה ומקווים לראות תוצאות במהרה בימינו,

אחלה יום

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...