Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מישהו מכיר בעיה דומה לשלי בתיבת הילוכים של הפולו (דגם משנת 2001).

הבעיה שלי היא שלעיתים הרכב לא נכנס להילוך ראשון אלא אם אני נותן מעט גז.

הדבר יוצר אי-נעימות במקרה הטוב והחשש שלי הוא שבמקרה הרע ייגרם נזק לגיר בטווח הרחוק.

האם מי מכם מכיר בעיה דומה או פתרון לבעיה זו?

בביקור שערכתי במכון גיר (ד"ר גיר) בראשל"צ הבחור טען שהמערכת מתקשה לבנות לחץ עקב כנראה בעיה באטמים.

תוסף שהוספתי לשמן גיר עזר אבל לא יותר מדי..

 

דבר שני..מה עושים עם בעיית נזילת מי הקירור של הפולו??

כל מי שדברתי איתו שהוא בעלים או היה בעלים של פולו טוען שאין לזה פתרון ואני מסרב לקבל זאת..

מישהו מכיר מוסך טוב שיידע לפתור את הבעיה?

 

דבר שלישי,

האגזוז (ככה לפחות נדמה לי) עושה רעש מציק כאשר המנוע קר..מישהו מכיר "אגזוזן" טוב?

 

תודה לכל העונים מראש,

עדי.

פורסם

נפח מנוע, דגם מנוע?

על איזו נזילת מי קירור אתה מדבר? לי יש פולו ושום דבר לא נוזל. זו מערכת סגורה ואין סיבה שמפלס המים ירד.

כשאתה קורא לרעש מהמערכת פליטה מציק, זה התיאור המדעי?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

  • ספונסר פורום
פורסם

אני יעזור לו ,מנוע 1400 דגם מנוע AHW .

לעיניין תיבת ההילוכים אכן מהתיאור שלך כנראה שבאמת ישנה בעיה

מכנית בתוך תיבת ההילוכים של אובדן לחץ שמן שגורם ללחץ נמוך

שלא מספיק לשילוב המצמדים שבתיבה .

בדרך כלל דבר כזה יפתר רק על ידיי שיפוץ או החלפה של התיבה ,

המקרה הזה מאד נדיר מאחר והתיבה הנל שבפולו (יצרן יפני)נחשבת מאד אמינה

האם ניסית לבדוק מפלס שמן ?

לעיניין העלמות של נוזל קרור,אין מכה כזאת בפולו וכל נזילה יכולה להיפתר יש צורך

לבצע בדיקת לחץ במוסך שמכיר את הרכב הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלום לכולם ותודה שוב לכל העונים.

לגבי הנזילה של המי קירור..הייתי פעמיים במוסך פוךקסווגן "רכב הנגב" בצומת בילו.

פעמיים בדקו את הרכב (בדיקה תחת לחץ) ולא מצאו כלום.

אבל העובדה היא שאני נדרש למלא כל שלושה עד חמישה שבועות מים.

 

לגבי הגיר, כנראה שלא תהיה לי ברירה אלא לשפץ אבל בגלל העלות היקרה בשלב זה אני אמתין.

 

בכל אופן למישהו יש מושג איזו עוד בדיקות ניתן לבצע על מנת למצוא את הנזילה?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

רעש מהאגזוז? כנראה מהצינור הקפיצי

250 כולל מעמ ויחליפו לך את הצינור.

נזילת מים? אין סיבה בעולם שזה יהיה דבר תקין.

איך בודקים שמן גיר בתיבה אוטומטית בפולו?

תודה

פורד פיאסטה 83':arrow:

×
×
  • תוכן חדש...