שלום לכולם.
מישהו מכיר בעיה דומה לשלי בתיבת הילוכים של הפולו (דגם משנת 2001).
הבעיה שלי היא שלעיתים הרכב לא נכנס להילוך ראשון אלא אם אני נותן מעט גז.
הדבר יוצר אי-נעימות במקרה הטוב והחשש שלי הוא שבמקרה הרע ייגרם נזק לגיר בטווח הרחוק.
האם מי מכם מכיר בעיה דומה או פתרון לבעיה זו?
בביקור שערכתי במכון גיר (ד"ר גיר) בראשל"צ הבחור טען שהמערכת מתקשה לבנות לחץ עקב כנראה בעיה באטמים.
תוסף שהוספתי לשמן גיר עזר אבל לא יותר מדי..
דבר שני..מה עושים עם בעיית נזילת מי הקירור של הפולו??
כל מי שדברתי איתו שהוא בעלים או היה בעלים של פולו טוען שאין לזה פתרון ואני מסרב לקבל זאת..
מישהו מכיר מוסך טוב שיידע לפתור את הבעיה?
דבר שלישי,
האגזוז (ככה לפחות נדמה לי) עושה רעש מציק כאשר המנוע קר..מישהו מכיר "אגזוזן" טוב?
תודה לכל העונים מראש,
עדי.