Jump to content

adipabllo

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adipabllo

  1. שלום לכולם ותודה שוב לכל העונים. לגבי הנזילה של המי קירור..הייתי פעמיים במוסך פוךקסווגן "רכב הנגב" בצומת בילו. פעמיים בדקו את הרכב (בדיקה תחת לחץ) ולא מצאו כלום. אבל העובדה היא שאני נדרש למלא כל שלושה עד חמישה שבועות מים. לגבי הגיר, כנראה שלא תהיה לי ברירה אלא לשפץ אבל בגלל העלות היקרה בשלב זה אני אמתין. בכל אופן למישהו יש מושג איזו עוד בדיקות ניתן לבצע על מנת למצוא את הנזילה?
  2. שלום לכולם. מישהו מכיר בעיה דומה לשלי בתיבת הילוכים של הפולו (דגם משנת 2001). הבעיה שלי היא שלעיתים הרכב לא נכנס להילוך ראשון אלא אם אני נותן מעט גז. הדבר יוצר אי-נעימות במקרה הטוב והחשש שלי הוא שבמקרה הרע ייגרם נזק לגיר בטווח הרחוק. האם מי מכם מכיר בעיה דומה או פתרון לבעיה זו? בביקור שערכתי במכון גיר (ד"ר גיר) בראשל"צ הבחור טען שהמערכת מתקשה לבנות לחץ עקב כנראה בעיה באטמים. תוסף שהוספתי לשמן גיר עזר אבל לא יותר מדי.. דבר שני..מה עושים עם בעיית נזילת מי הקירור של הפולו?? כל מי שדברתי איתו שהוא בעלים או היה בעלים של פולו טוען שאין לזה פתרון ואני מסרב לקבל זאת.. מישהו מכיר מוסך טוב שיידע לפתור את הבעיה? דבר שלישי, האגזוז (ככה לפחות נדמה לי) עושה רעש מציק כאשר המנוע קר..מישהו מכיר "אגזוזן" טוב? תודה לכל העונים מראש, עדי.
×
×
  • תוכן חדש...