Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צילצולי מנוע כבר אין.

 

אני חוזר לבעיית הגיר: הורדה להילוך שלישי, ואף לנעילה עליו (לא עולה לרביעי רק אחרי כיבוי והנעה), התופעה קיימת רק בדרך מהירה ולא בנסיעות קצרצרות, לדוגמא בנסיעה מבני ברק לאשדוד לפעמים לקראת סוף הנסיעה התופעה קיימת.

 

מס' שאלות:

 

* האם יתכן והבעייה נגרמת מהתחממות יתר של התיבה?

* האם יש טעם לנסות תוספים למיניהם, או פשוט לפנות למכון גירים (קצת בעייה כי שם רוצים "להרגיש" את התופעה, ומדובר בנסיעת מבחן ארוכה).

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

לאחרונה, בנסיעות בין עירוניות (ב"ב - אשדוד), כשאני נוסע במהירות של עד 110 קמ"ש הכל בסדר. אך בנסיעה מאומצת יותר יש קיקים בלתי רצויים ונעילות הילוך. מה שמחזק את ההשערה של התחממות נוזל גיר.

 

כמו כן מישהו יודע אם יש אצלי בגיר נעילת טורק?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

בקיצור, האם ניקוי לרדיאטור זה כיוון הגיוני? (מחשש לסתימה שפוגמת בקירור נוזל הATF)

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

אם כבל הקיקדאון,מתוח יותר מדי ,הוא יגרום לתופעה הזאת.

תרפה מעט ,סובב נגד כיוון השעון ,את מתיחות הכבל.

או תכוון אותו, לפי הוראות היצרן

פורסם

כיוון לא נכון של כבל קיקדאון יכול לגרום לנעילת הילוך? (לפעמים הגיר נתקע בשלישי)

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

מתיחה שלו ,תגרום,להחלפה מהירה של ההילוכים תוך תאוצה ,אך כשהוא יגיע להילוך הרביעי,הוא יוריד הילוך ואחכ יעלה ,וחוזר חלילה.

פורסם

אבל לא הבנתי דבר אחד, האם מתיחת יתר של כבל קיקדאון יכול לגרום לתופעה של נעית הילוך, או ליתר דיוק ביטול האוברדרייב (ביטול ההילוך הרביעי עד לכיבוי והתנעה מחדש)?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

מה יכול לגרום למתיחת כבל קיק?

 

ההשערה שלי היא - שהמכונאי במורשה רצה להרים מעט את הטורים,ובורג המצערת פתוח עד הסוף וכמעט לא מגיב, אז הוא מתח מעט את כבל המצערת (ובמקביל אמור להמשך גם הכבל קיקדאון אם אני מבין נכון).

האם זו סיבה הגיונית, וכן מה ההשלכות של הרמת טורים בדרך כזו?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

תופעות כאלו היו,גם במכוניות חדשות שיצאו בזמנו ,כמו דייהו לאנוס.

יכול להיות שהכבל נמתח כמו שאתה אומר,ויכול גם להיות שמשהו בלחצים השתנה,וואקום נחלש,וזה השפיע.

אולי יש דליפה של וואקום.

פורסם

שחררתי קצת את המתיחה של הכבל קיקדאון, ויצא לי לנסוע בינערוני פעמיים, והתופעה לא חזרה. (המבחן האמיתי יהיה בנסיעה לירושלים).

אבל, משום מה הסתדרה לה עוד תופעה: עד עכשיו המעבר בין ראשון לשני היה מלווה ב"בעיטה" לא הכי נעימה, לאחר הכיוון כבל קיק התופעה נעלמה והעברת ההילוכים חלקה ונעימה.

אשמח לדעת איך זה קשור.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

הקשר הוא שככל שהכבל קיק מתוח יותר הגיר יודע שאתה מאמץ יותר את המנוע ומתנהג בהתאם:

1. זמן העברת הילוכים מהיר יותר (בגלל זה הגיר דפק לך)

2. הורדת הילוך / קיק דאון מוקדם יותר וזה בהתאם לרמת הלחיצה

 

יכול להיות מאוד שמזה נבעו הבעיות

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

כבל קיקדאון משפיע על מועד החלפת ההילוכים בהתאם למידת לחיצת המצערת וכן משפיע ישירות על לחץ השמן בתיבה. ככל שהכבל מתוח יותר הלחץ גבוה יותר. שחררת את הכבל, הורדת מעט את הלחץ והעברת ההילוך נעשתה רכה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...