Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתמונות שראיתי התהליך הוא כזה:

 

באיזור שרוצים לבנות פורסים ניילון , מדביקים אותו עם דבק נייר, אח"כ מורחים שכבה של דבק אפוקסי עליו פורסים חתיכות של פיברגלס (אפשרי כמה שכבות) נותנים לזה להתייבש

בנתיים מרכיבים את החתיכת עץ שבה אני ירכיב את הוופר (אפשרי גם המיד ראנג' או טויטר)

אחרי שהפיבר מתייבש אני מוציא אותו מרכיב עליו את העץ ומחזק אותו.

זה מה שהבנתי

 

עכשיו השאלות שלי

 

1. כאשר אני מדביק את הנילון על המשטח באוטו איך אני גורם לו להיות מודבק מבלי להרוס את השטח של הריפוד באוטו? (הרי סביר להניח שיבוא הזמן ואני ירצה למכור את האוטו)

2. איך אני נותן צורה לכיסוי של הקיקפאנל ?(ראיתי שמכסים בבד רגיל ועליו מדביקים חתיכות של פיברגלס)

3. עם איזה סוג צבע צובעים את הקיק פאנל? (צבע רגיל, שמן וכו')

 

תודה מראש.

שניר.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אם תרצה תוכל ללמוד זאת בחנות בשם דיסק מונטנה בתל אביב תפנה לחיים הוא בנה לרכב שלי וזה יצא נדיר

פורסם
אם תרצה תוכל ללמוד זאת בחנות בשם דיסק מונטנה בתל אביב תפנה לחיים הוא בנה לרכב שלי וזה יצא נדיר

 

 

תוכל בבקשה להביא תמונה ולהגיד כמה על התענוג?

פורסם

תוכל לפנות אליו והוא יראה לך במציאות ולא בתמונה לגבי המכיר לי 2 הצדדים עלו 1200 שח

פורסם

תוכל ללכת אליו והוא ישמח ללמד אותך

×
×
  • תוכן חדש...