Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת כל הכבוד! פעם ראשונה שאני רואה מישהו שלוקח על עצמו אחריות (לפחות על גבי הפורום, ימים יגידו האם זה גם במציאות) גורפת על מוצר כל שהוא ובטח ובטח בתחום שיפורי הרכב!

עלה והצלח!

פורסם
מכיוון שלאגזוזים מתוצרת "סברינג-אוסטריה" יש אישורי משרד התחבורה ואישורי מכון התקנים הישראלי ,אני מרשה לעצמי לתת לכם את ההתחייבות הבאה בכתב:

כל הרוכש דוד "סברינג" או כל אדם אחר, אשר בבעלותו דוד כזה וקיבל הורדה מהכביש או נכשל בטסט בגין האגזוז הנ"ל,מוזמן להגיע אלינו ואנו מתחייבים לדאוג לו ולהשיב לו את רשיון הרכב ו/או להעביר לו את הרכב טסט כחוק!!!

שימו לב:

כל האמור לעי"ל נכון, כל עוד לא בוצעו שינויים נוספים בצנרת הפליטה ,כגון פירוק הממיר הקטליטי ושאר דודי מעבר נוספים.

 

בברכת שנה טובה.

גם ברשותי דוד אחורי סברינג-אוסטריה שרכשתי מיד שניה במצב טוב מאוד,

הדוד נרכש בעברו גם מ-E&A,הדוד מתנהג ממש כמו הדוד המקורי (הרכב מגאן קופה 2.0L)

שקט שקט שלפעמים קצת מעצבן כי חיפשתי טיפה יותר רעש ספורטיבי אבל יש בו אפקט דיי מוזר,

שאחרי נסיעה של כשעה על הרכב הדוד כנראה מתחמם מאוד ואז! יוצא ממנו צלילים שאפילו מוצרט היה מקנא בהם :shock::wink: .

בכל מקרה הדוד שקט מאוד ואין שום סיבה להיכשל בטסט או לקבל הורדה מהכביש,

אבל בכל מקרה כל הכבוד על היוזמה ואפילו על המילה של E&A-AUTOSPORT שלדעתי אפשר לסמוך עלייהם!

שתיהיה שנה טובה לכל עם ישראל,מי יתן ויצא השנה חוק הספורט המוטורי סוף סוף!אמן.

יניב

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם
מכיוון שלאגזוזים מתוצרת "סברינג-אוסטריה" יש אישורי משרד התחבורה ואישורי מכון התקנים הישראלי ,אני מרשה לעצמי לתת לכם את ההתחייבות הבאה בכתב:

כל הרוכש דוד "סברינג" או כל אדם אחר, אשר בבעלותו דוד כזה וקיבל הורדה מהכביש או נכשל בטסט בגין האגזוז הנ"ל,מוזמן להגיע אלינו ואנו מתחייבים לדאוג לו ולהשיב לו את רשיון הרכב ו/או להעביר לו את הרכב טסט כחוק!!!

שימו לב:

כל האמור לעי"ל נכון, כל עוד לא בוצעו שינויים נוספים בצנרת הפליטה ,כגון פירוק הממיר הקטליטי ושאר דודי מעבר נוספים.

 

בברכת שנה טובה.

כל הכבוד +1

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

×
×
  • תוכן חדש...