Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מאזדה 3 2005 אקטיב.

איך אני מכוון את השעון?.

לחיצה על כפתור clock ארוכה מכניסה אותי לפעולה אבל לא מצאתי איך להזיז את השעות והדקות.

אם משהו יודע אשמח לקבל הדרכה.

תודה

פורסם
יש ברשותי מאזדה 3 2005 אקטיב.

איך אני מכוון את השעון?.

לחיצה על כפתור clock ארוכה מכניסה אותי לפעולה אבל לא מצאתי איך להזיז את השעות והדקות.

אם משהו יודע אשמח לקבל הדרכה.

תודה

 

לחיצה על SET תזיז את מה שמהבהב (שעות או דקות \ כל לחיצה על CLOCK תזיז אותו מדקות לשעות)

 

אגב - מעניין אותי לדעת אם גם אצל אנשים אחרים השעון מזייף...

 

ז"א אני מכוון אותו לשעה מסויימת ולאט לאט הוא מאבד את הכיוון שלו ואז הוא מקדים ב-10 דקות בערך...

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אגב - מעניין אותי לדעת אם גם אצל אנשים אחרים השעון מזייף...

 

ז"א אני מכוון אותו לשעה מסויימת ולאט לאט הוא מאבד את הכיוון שלו ואז הוא מקדים ב-10 דקות בערך...

 

אכן כן :? ולא רק בעשר דקות, לפעמים (פעם בחודש בערך) אני מגלה בו שעה הזויה לגמרי.. :shock:

פורסם

לא נראה לי שבגלל בעיה שטותית כזאת כדאי לפרק חצי מהדשבורד ולהחליף את הצג..

אני בכל אופן מוותר על ה"תענוג".. :roll: עדיף אני אכוון את השעון פעם בחודש..

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
זו תקלה בשעון החלפת הצג תפתור את הבעיה.

 

 

יש לך הערכת מחיר?

 

זה לא תקלה גורפת שצריכה להיות מתוקנת ע"י היבואן בשיטת הRECALL וללא חיוב?

 

איך אפשר להחליף רק את הצג ברדיו מקורי? צריך להחליף את כל הרדיו קומפלט עם הבקרת אקלים לא?

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אין לי הערכת מחיר לך תחפש בפירוקיות.

לא זו לא תקלה גורפת אך גם לא נדירה עם השנים היא מופיעה, דעתי האישית שזו בעיה בהספקת מהמתח שנובעת ממגעים בתוך הצג.

כן להחליף הכל ועל הדרך גם את המנוע של הרכב, אם אמרתי לך שניתן כנראה שניתן את שאלה האיך

תיגש לבעל מקצוע ותראה ושוב אומר לך אם עושים לך את זה ביותר משלוש דקות אז זאת אומרת שמי שניגשת אליו לא הכי מכיר את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...