Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אבא שלי היה במוסך בגלל שנהרס הקלאץ' והחליף לחדש.

על הדרך המוסכניק אמר שהמשולש בצד שמאל(בצד הנהג) שבור ויש צורך להחליפו, אך כרגע ניתן להמשיך לנסוע ברכב, אבא שלי לא תיקן את המשולש וחזר הבייתה.

אני הסתכלתי על המשולשים ברכב ואני אישית לא שם לב אם יש שבר או לא.

אשמח אם תתנו לי את חוות הדעת שלכם.

 

מצורפות תמונות של משולש בצד הנהג, יש לציין שבאמת כאשר אני נוסע ברכב שומעים רעש של משהו שנדפק בצד.

IMG_2644.jpg

IMG_2645.jpg

IMG_2646.jpg

IMG_2648.jpg

IMG_2649.jpg

IMG_2650.jpg

קובי

פורסם

דרך התמונות אני לא רואה משהו שבור, יכול להיות שלא צילמת את החלק השבור.

 

פנה שוב למוסך ושהמוסכניק יראה לכם היכן השבר.

 

בכל מקרה אם אכן יש סדק/שבר במשולש זה מסוכן ופוגע בבטיחות.

פורסם

כמו שאמרתי מה שהכי ניראה לי נכון זה שהבוקסה במשולש הימיני שבורה, מנגד כשאני נוסע ברכב אני מרגיש מדי פעם דפיקות קלות בצד שמאל מקדימה.

כמה עולה בוקסה מתאימה?

כמה יעלה לי להחליף את הבוקסה במוסך?

כמה קשה זה להחליף לבד?

 

תודה.

קובי

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן התותב של המשולש קרוע לגמרי .

תותב כזה עולה כ 100 שח ועבור העבודה

אתה אמור לשלם כ 300 שח .

תיקון עצמי ללא ניסיון וכלים מתאימים כגון פרס ללחיצת התותב החוצה

והכנסה שלו נראים לי מסובכים לביצוע לבד .

מקובל להחליף את שני התותבים ימין ושמאל כדי לשמור על איזון של המתלה הקדמי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

התותב של איזה משולש קרוע לגמרי? הימיני?

מה זה פרס?

הבנתי שניתן להוציא את התותב החוצה על ידי דפיקות של פטיש ואיזמל, ואז לחתוך בעזרת מסור לברזל.

על מנת להכניס את החדשה חשבתי להשתמש בזה:

http://www.lkltd.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_function=details&_ID=130535&PF=&did=3508&G=&lang=HE&SM=&_UserReference=3F152E8257B53A2A4A38891D

 

מה דעתך? אפשרי?

 

כמו כן, במידה ואני ממשיך לנסוע ככה כאשר הבוסקא הרוסה, מהי הסכנה?

אגב ממה היא נהרסת?

קובי

  • ספונסר פורום
פורסם

פרס זהו "מכבש הידראולי" אשר באמצעותו ניתן לחלץ את הבוקסה ולמקם

את החדשה במקומה .

אני לא יודע בדיוק איזה תותב אתה צילמת ,בכל מקרה ישנו אחד שם שמופיע בצילום

שרואים בבירור שהמשולש החליק טיפה החוצה ממנו .

המשולש בטרנספורטר לא יתלש לך כמו בשירשור המקביל עם הפיגו

כי הוא עשוי יצקת ברזל מלאה ,בכל מקרה תותב קרוע גורם לחופש גדול במתלה הקדמי .

 

החלפת תותב כזה זה עבודה מסובכת ,עליך לכווץ את הקפיץ (מוט פיתול) ולחלץ תפוח

תחתון אחד ,עזוב זה לא בשבילך .

או שתיכנס למוסך ותתקן או שתמשיך לנסוע ככה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לפי מה שראיתי בעין צריך לפרק 4 ברגים, 2 בשילדה של הרכב, אחד ארוך שמחבר את הבולמים וכדומה, ואחד מתחת לגלגל.

סימנתי את זה בתמונה, יש עוד משהו?

‏‏עותק של IMG_2645.jpg

קובי

פורסם

כדי לשחרר את הבורג הארוך שמחזיק את מוט הפיתול ואת הבולם, צריך לכווץ את המוט פיתול בעזרת מכווץ קפיצים, אחרת משהוא עלול לעוף ולפגוע בך, וגם בהרכבה לא תוכל להרכיב חזרה כי תצטרך לכווץ.

 

קודם כל צריך לכווץ את המוט פיתול, לאחר מכן לשחרר את המוט קישור(החלק שמגשר בין המשולש למוט פיתול), לאחר מכן להגביה את הרכב כדי שהבולם יהיה משוחרר ויאפשר פירוקו.

 

לעבודה הזו יש כמה סכנות בטיחותיות שללא ידע עלולים להיפצע כי משהו ישתחרר ויעוף ממקומו כמו הבולם, אם לא ביצעת עבודה כזו בעבר אני ממליץ לך לפנות לבעל מקצוע שיבצע את העבודה ותלמד ממנו.

פורסם

ואח"כ תעשה גם כיוון פרונט.

אל תעשה כיוון פרונט בפורום. ממש גש למכון עם הרכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...