Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה.

ולמה צריך לכווץ את המוט? זה זאת אומרת לכווץ?

אי אפשר לפתוח את הבורג ולהזיז את הבורג קישור כלפי מעלה?(לסובב אותו על הגומיה)

קובי

פורסם

צריך לכווץ את מוט הפיתול, כי ברגע שהוא לא מכווץ אז כשתפתח את הבורג המוט פיתול יקפוץ כלפי מעלה ולא תוכל לחברו חזרה עד שתכווץ אותו, זהירות כשמוט הפיתול קופץ זה באכזריות.

פורסם

האמת שזה מוזר לי.

לפני חודשיים בערך החלפתי במוסך את הבולם וגם את המוט קישור, ועמדתי שמה איתו כשהוא עשה את זה והמוט פיצול הזה לא זז מהמקום שלו בכלל, כדיי להכניס את המוט קישור למוט פיצול הוא הניח את המוט קישור במקום המיועד, הניח עליו צינור מתחת ודפק עד שזה נכנס.

אני בטוח ב100% שהמוט לא קפץ למעלה.

קובי

פורסם

וזאת משום שבעזרת צינור/לום הוא תמך במוט פיתול.

 

וכדי שהמוט פיתול לא יקפוץ כלפי מעלה צריך ששני הגלגלים הקדמיים יהיו באוויר, אז אם אתה מגביה רק צד אחד אז המוט פיתול יקפוץ כמו שאמרתי ויהיה קשה להרכיבו ללא מכווץ/לום.

פורסם

אז לא תהיה לך בעיה, מקסימום תצטרך עם איזה לום/צינור לשחק טיפה עם המוט פיתול כדי שלא יהיה לחץ על המוט קישור וזה יקל על החילוץ.

 

בכל מקרה כשאתה מחלץ תתרחק עם הגוף מחלקי המתלה עד שתשחרר את הבולם והמוט פיתול שחלילה לא יקרה משהו.

קודם לחלץ את מוט הקישור ממוט הפיתול, ולאחר מכן תוציאת את הבורג שמחזיק את הבולם.

כדי לחלץ את המוט קישור אתה צריך לפתוח את האום לגמרי, להזיז את המוט קישור לצד שלא יפריע, ולאחר מכן להוציא לגמרי את הבורג.

 

שים לב שאתה לא כ"כ מבין בזה מבלי לזלזל חלילה, והתעסקות עם חלקי המתלה זו סכנה במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך.

 

אז תעבוד בזהירות, או שתפנה לבעל מקצוע.

פורסם

תודה רבה, אני רוצה לעשות זאת לבד על מנת ללמוד, מה גם שאני מוכר את האוטו אז אני יכול בינתיים ללמוד עליו, ואני ממש רוצה ללמוד.

אני יעדכן בשבוע הבא, ביקשו ממני לחזור לבסיס לסגור שבת.

תודה על העזרה.

 

אגב- במידה ובסוף חלילה המוט קפץ למעלה איך אני יכול להוריד אותו בחזרה?

קובי

×
×
  • תוכן חדש...