Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי דייהטסו גראן מוב אוטומטית, שנת 97.

הרכב דומה מאוד לשרייד קלאסיק.

אתמול ב-11 בלילה מת הסטרטר והחשמלאי שהסכים להחליף בשעה הזו לקח 1300 על החלק והעבודה, האם סביר?

במהלך העבודה ניתק את המצבר וכשהרכב תוקן והתניע הגיר לא העביר מהילוך ראשון אלא אם העברתי למצב easy. עכשיו הרכב מתחיל את הנסיעה כאשר נורית easy מהבהבת ומושך קצת את ההילוכים.

החשמלאי אומר שמשהו התאפס כשהמצבר נותק ויש לכיילו מחדש.

מה דעתכם?

 

תודה,



 

 

אודי

פורסם

שלום רב

ברכב זה נורת הEAZY שייכת לגיר ובהרבה מקרים תגרום לגיר לסחוב הילוךנסה לנקות קצת את החיבור שקע כניסה לגיר זה יכול לעזור .

בהצלחה יובל .

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

אני נתקלת כרגע בבעיה דומה. הנורית easy מהבהבת כמעט תמיד

וכשזה קורה אני יכולה לסוע רק אם אני מעבירה הילוכים

באופן ידני (רכב אוטומט-דייהטסו שרייד 97)

לקחתי את האוטו למוסך מורשה והם חיברו אותו למחשב

ועשו ניקוי אבל זה עדיין לא הפסיק והם אמרו שאני צריכה

להחליף מצערת. החלפתי מצערת והנורית עדיין מהבהבת..

 

הצלחת אולי לפתור את הבעיה? אתה יודע אולי מה זה יכול להיות??

זה יעזור לי מאוד..

×
×
  • תוכן חדש...