Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת דריברים ל-WIN 7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אתמול התקנתי WIN 7 בנייד הישן שלי.

לפי מה שנאמר לי הWIN אמור לזהות התקנים ולהתקין אותם לבד.

הWIN לא זיהה לי שום דבר.

 

אני זקוק לעזרה במציאת דריברים למחשב נייד DELL D500

 

חיפשתי ברשמת ולא מצאתי כלום.

 

אני אשמח להכוונה ועזרה.

 

תודה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

חכה בסבלנות. יצרני החומרה שוקדים בימים אלו על יצירת דרייברים ל- WIN7. לפחות בחברה שלי זה ככה, ויש סיכוי לא רע שרכיב שלה שוכן ב DELL שלך. ואגב, לחומרה ישנה לא תהיה תמיכה.

:turn-l:
פורסם

סוף סוף בנאדם חכם.. נשבר הזין מהרבה אנשים פה בפורום שעדיין משתמשים ב-XP..

 

תוריד את התוכנה הזאת, היא תסרוק ותתקין לך דרייברים שחסרים לך

השאלה אם הם יעבדו עם ווינדוס 7.. תנסה, אין לך מה להפסיד :

 

http://download.uniblue.com/ub/main/ds/trials/driverscanner.exe

 

סריאל : DS-G06F8-3F0C3-74D32-06C90-60601-000G0

Stay Dirty

פורסם

יש תוכנה בשם Driver Magician (הגרסא האחרונה) תומכת בחיפוש של דרייברים וקישור להורדה.(בWIN7)

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

ישנם רכיבים אשר עד שיוציאו להם דרייברים מקוריים מהחברה ניתן למצוא דרייברים ספציפיים לצ'יפ שלהם אשר כן ישנו לו דרייבר לWIN7.

ישנה אפשרות גם להתקין דרייברים שמותאמים לVISTA. (לא תמיד עובד)

 

איזה דרייברים אתה מחפש? של איזה רכיב?

כותב את זה מלפטופ GIGABYTE (ממש לא DELL..) עם WIN7 64bit.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מוזר כי בDELL שלי (1720) לא היתה שום בעיה - הכל הותקן לבד.

 

תוריד מהאתר של DELL את הדרייברים של VISTA. זה גם עובד.

פורסם

או קיי אני אנסה להוריד את הדריברים של VISTA ואני אעדכן.

עידכון:

חיפשתי דריברים באתר החברה, ומשום מה אין שם דריברים לויסטה, יש שם רק לXP + 2000.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
חיפשתי דריברים באתר החברה, ומשום מה אין שם דריברים לויסטה, יש שם רק לXP + 2000.

 

תוריד את של ה XP. הויסטה תצעק מרה ותמחה אבל בסוף זה אמור לעבוד.

פורסם

ניסיתי להתקין דריברים של הכרטיס מסך של XP זה לא נותן לי.

 

אני אשמח לעזרה במציאת הדריברים.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני עברתי לפני יומיים שלושה לWindows 7 Professional, על Sony VAIO.

אני חושב שעכשיו אני יכול להגיד שמצאתי את כל הדרייברים שהייתי צריך.

לצערי סוני עדיין לא שחררו דרייברים לגרסה שלי הספציפית שלי, אבל כן לגרסאות קרובות ואחרי קצת משחקים הכל עובד :)

 

מערכת הפעלה אדירה בנתיים.

XP משודרג.

 

משהו יודע אם בזמן התקנת ה7 צריך סריאל ?

הורדתי את ההתקנה אבל אין מספר ואודע אם הוא יבקש ממני בזמן ההתקנה כמו ב XP ..

 

כן, צריך.

×
×
  • תוכן חדש...