Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאי לי איביזה סיגנו 2002 100כ"ס ב30000?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד מתלבט

מדובר באיביזה סיגנו 1600 ידנית חמש דלתות שמורה ותקינה עם כל התוספות יד ראשונה 140000 ק"מ- מחירון 31000 טסט עוד חודש

ההתלבטות אם ללכת על זה או בכלל על פיג'ו 206 2001 1400 ידנית,

הפג'ו נפוצות הרבה יותר (יותר מדי?) והאיביזה מציעה יותר תמורה לכסף מה אומרים המומחים?

 

אני צריך רכב מהנה לשימוש עירוני ובין עירוני בתקציב הזה שלא יהרוג אותי בטיפולים וקלקולים

ארנון

פורסם

ה-1400 חלשה, פיג'ו נותנת יותר תמורה לכסף מהסיאט, אבל עדיין יש כאלה שבוחרים להתרחק מהצרפתיות.

 

מציע לך לבדוק את האיביזה, הנתונים טובים (בהנחה כי הם נכונים).. כמו כן להתמקח על המחיר ולשחק על הטסט ותיקונים נלווים.

פורסם

למה פג'ו נותנת יותר תמורה?

הסיאט סיגנו חזקה יותר, חדשה יותר (בשנה) ואפילו בתוספות היא עולה על ה206 ברמת מחיר דומה (מדובר בג'נטים, הגה כוח, 4 חלונות חשמל, ABS, כריות אוויר, רדיו דיסק).

×
×
  • תוכן חדש...