Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופטרה VS לאנטיס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מעוניין לרכוש משפחתית 1.6 אוטומטית, התקציב נע בסביבות ה35-37 אלף.

ההתלבטות העיקרית היא כמו בכותרת, בין האופטרה ללאנטיס. כשהאופטרה פחות או יותר בשנתון 2004/5 והלאנטיס 2002.

אם יש עוד אופציות מומלצות אשמח לשמוע.

 

דברים שחשובים לי: אמינות, עלות טיפולים,רכב יותר חדיש, צריכת דלק, התנהגות כביש (לא כ"כ קריטי).

 

עשיתי חיפוש בקשר להשוואה בין שני הרכביםהנ"ל, אם יש שירשור שפתחו על זה אשמח לקבל קישור כי אני לא מצאתי.

 

תודה, עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

אופטרה רכב מיושן על אף שנת המודל המתקדם ביחס ללאנטיס. קח זאת בחשבון .

- אני הייתי מעדיף לאנטיס.

לפי מה שתארת - גם פורד פוקוס יכולה לבוא בחשבון.

alfa 156 2.5.

פורסם

לנטיס לנטיס לנטיס.

אין פלא שהמחיר של האופטרה ברצפה יחסית לשנתון גבוה ואם תקנה אותה נראה מתי תמכור.

לא קל למצוא לנטיס שמורה אבל בגלל שהיא נפוצה מאוד בשוק כדאי לחפש ובסוף תמצא - מניסיון.

שומר נפשו ירחק מאופטרות למינהן.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

חברים תודה רבה על התגובות!

 

גם אני שיערתי שהלאנטיס יותר אמינה, למרות שמבחינה חיצונית ורכב יותר חדש הייתי מעדיף את האופטרה. אבל אין מה לעשות שהאמינות זה הדבר שהכי קובע אצלי ולפי התגובות שלכם ועוד קצת בירורים עדיף את המאזדה.

 

תודה, עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם
חברים תודה רבה על התגובות!

 

גם אני שיערתי שהלאנטיס יותר אמינה, למרות שמבחינה חיצונית ורכב יותר חדש הייתי מעדיף את האופטרה. אבל אין מה לעשות שהאמינות זה הדבר שהכי קובע אצלי ולפי התגובות שלכם ועוד קצת בירורים עדיף את המאזדה.

 

תודה, עמית.

מנסיון של נהיגה גם על לאנטיס וגם על אופטרה,האופטרה רכב יותר טוב.

 

הוא מיושן יחסית לשנתון,כן!.

 

הוא מיושן יחסית למאזדה? לא.

 

הוא מרווח יותר,נוח יותר,ומאובזר יותר .

 

וגם הביצועים לטעמי יותר טובים.

 

יש הרבה אופטרות של זקנים/זקנות שמוטפלות במורשה וסך הכל רכב אמין.

×
×
  • תוכן חדש...