Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזגן בן 10 בערך של ג'נרל אלקטריק. הערכה שלי באיזור ה1 כ"ס.

יש מזגן והוא גם מוציא קור, הבעיה שהרוח מאוד מאוד חלשה.

גם כשיוצאים החוצה כמעט ולא שומעים את המנוע ורק עם שמים את היד ליד המאוורר מרגישים רוח.

 

המזגן הותקן אתמול עם זה משנה.

 

:evil:

פורסם

אם יש לך גישה למפוח ,בדוק את החריצים .בדרך כלל הם מתמלאים ב"אבק לח" (לא יודע את המילה הנכונה לתיאור).

הייתה לי בעיה דומה ,באמצעות ניקוי החרירים (עם מברג ,מברשת שיניים ושואב) ,עוצמת הרוח השתפרה בצורה ניכרת.

על הדרך ,בדוק שהמעבה נקי (הרשת המתכתית).

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

עידכון: המזגן של ג'נרל אלקטריק.

הבעייה בוא זה שיש מין מנוע מפוח כזה ביחידה שמוציאה רוח שמסתובב מאוד לאט.

 

מישהו יודע על מה אני מדבר ואיך אפשר לסדר את זה?

פורסם
אם יש לך גישה למפוח ,בדוק את החריצים .בדרך כלל הם מתמלאים ב"אבק לח" (לא יודע את המילה הנכונה לתיאור).

 

מוטי.

 

אבק לח נקרא בוץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אבק לח נקרא בוץ.

 

זה לא בדיוק בוץ איש יקר ,זו קרדית האבק שהגוף שלנו פולט (בצבע אפור) שמעורב בלחות .

הכי חשוב שהכוונה הובנה :wink:.

 

תודה בכל מקרה על התיקון

 

בברכה

מוטי.

פורסם

עשית סלט.

 

הגוף שלנו לא פולט קרדיות האבק. קרדית האבק היא בעל חיים בפני עצמו. מה שיורד מהגוף שלנו זה תאי עור מתים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
עידכון: המזגן של ג'נרל אלקטריק.

הבעייה בוא זה שיש מין מנוע מפוח כזה ביחידה שמוציאה רוח שמסתובב מאוד לאט.

 

מישהו יודע על מה אני מדבר ואיך אפשר לסדר את זה?

 

 

שלום לך,

יש לי קרובי משפחה ,שבזמנו קנו את המזגנים של ג'נרל אלקטריק - שתי יחידות פנימיות של 1.25 כ"ס עם מנוע אחד(בלי להתייעץ עם אף אחד).

יש להם בדיוק אותה הבעייה.

בנוסף, הקור יוצא רק מצד אחד של היחידה הפנימית, השלטים גמורים.

כבר כמה פעמים באו לתקן, ניסו כל מיני דברים (בעיקר משכו זמן ועשו רושם שמנסים לתקן ) אבל הבעייה לא נפתרה.

בדקתי בשבילם בכמה מקומות נוספים על אפשרות של תיקון.

הבעיה הכי גדולה,שפשוט אין חלקי חילוף למזגנים האלה בשום מקום (אחרי 8 שנים מהתקנה).

אני לא עשיתי את השגיאה הזאת - קניתי אלקטרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם מדובר במזגן מפוצל - המאוורר ביחידה הפנימית דוחף אויר חלש לחדר - זו הכוונה :idea:

 

למאוורר היחידה אמור להיות מספר דרגות הפעלה , חלש בינוני וחזק .( לבדוק את המהירויות - דרך השלט , או הפנל של המזגן )

 

לפעמים יחידת הנגדים הפנימית הקובעת את המהירות מקולקלת - כדאי לבדוק זאת .

 

אם זה מזגן חלון כנ"ל - יש מספר מהירויות למאוורר הדוחף את האויר .

 

לדעתי - לאור הבעיה בניסוח הבעיה :lol: כדאי להזמין טכנאי מזגנים , במקום להתעסק בכך לבד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
עשית סלט.

 

הגוף שלנו לא פולט קרדיות האבק. קרדית האבק היא בעל חיים בפני עצמו. מה שיורד מהגוף שלנו זה תאי עור מתים.

 

צודק !

 

 

חלק מסוגי קרדית האבק ניזון מקשקשי עור שהגוף שלנו פולט.זה הניסוח הנכון .

 

תודה על התיקון.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

היה טכנאי (שלקח לו שבוע להגיע וגם רק אחרי שאיימתי עליו :?) שטען שזה בידוק מה שמקולקל.

יש כמו קאמשאפט כזה ביחידה שמותקנת על הקיר שמסתובב לאט יחסית.

כמו כן קור יוצא רק מצד אחד של המזגן (ימין אם זה עוזר)

לא נראה לי שזה מזגן מפוצל, יש לו יחידה על הקיר שמחוברת למנוע בחוץ וזהו.

 

הטכנאי טען שאין טעם לסדר את זה כי החלק יעלה כמעט כמו מזגן חדש, ששאלתי האם אין מפירוק הוא היתחיל לצחוק :shock:

הרגע ניסיתי להשפיץ לשם לחץ אוויר ממיכל, לא עזר בכלל :evil:

מה אני יכול לעשות כדי לגרום לקאמשפט הזה להיסתובב יותר מהר?

פורסם

 

הטכנאי טען שאין טעם לסדר את זה כי החלק יעלה כמעט כמו מזגן חדש, ששאלתי האם אין מפירוק הוא היתחיל לצחוק :shock:

 

הוא התחיל לצחוק כי:

א. בקושי נמכרו מזגנים כאלה.

ב. אין חלקי חילוף חדשים.

ג. האמירה שלו בקשר לזה שהחלק יעלה כמו מזגן חדש, לדעתי, בלוף כדי להסתיר את המצב שאין חלקי חילוף.

 

כבר 3 שנים קרובי משפחה שלי אוכלים קש עם המזגנים המקוללים האלה.

יבוא יום וסוף-סוף הם ישלמו את המחיר של מזגן חדש (מחברה אחרת, כמובן), עם שירות שפוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני כבר חצי מיואש :cry: חם לי!!!!!!!!!!!!!:evil:

 

הורדתי את כל הפלסטיקה של המזגן ועכשיו הוא מקרר קצת יותר טוב. עדיין מאוד חלש ועדיין 95% מהרוח רק מצד אחד (הכי ימני) ולא מוציא כמעט רוח מהאמצע ומצד שמאל.

 

מה אפשר לעשות עם הנבלה?

פורסם

נראה לי כי מדובר במזגן חלון :idea:

האם המזגן מותקן בתוך הקיר - המזגן הוא יחידה אחת , ושברו חלון בקיר חלקו הקדמי בחדר, והחיצוני בחוץ .

 

המזגן לא מורכב משתי יחידות ( מזגן מפוצל )

יחידה פנימית תלויה על הקיר בחדר ומחוברת עם צנרת ,דרך חור קטן בקיר ליחידה נוספת הנמצאת בחוץ .

 

אם כך - אפשר כי יחידת הרדיאטור הקידמית מלוכלכת וחסומה למעבר אויר , צריך לנקות אותה , אפשר עם קיטור .

או לחץ אויר חזק .

 

גם מהירות המפוח קובעת -

האם בדקתם את נגד המהירויות של המפוח הפנימי .

אמור בכפתורי ההפעלה , להיות כפתור הקובע מהירויות , כאשר מעבירים בין המצבים הוא דוחף יותר או פחות אויר .

 

כל מזגן - אמור לעבור ניקויי לרדיאטור הפנימי אחת למספר שנים , יש הצטברות ליכלוך החוסם אט אט את מעבר האויר

ומכאן גם חשיבות פילטר המזגן , המונע מאבק וליכלוך להדבק לרדיאטור ולחסום את המעבר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...