Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CRV 2002 מנורת מנוע וקרטועים


AVIRAMB5
שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אתה כבר תחליט מה לעשות אנו רק מייעצים לך..

 

אם כבר אתה מנסה להחליף חישן חמצן, אז אל תלך על מקורי כי הוא יקר מידי, ואל תלך על חליפי אניברסאלי כי לא בטוח שהוא יתאים, אז תלך על חליפי שמתאים לרכב שלך של BOSCH.

 

מקורי עולה יקר, NGK עולה זול ולא בטוח שיתאים, וחליפי תואם לרכב של BOSCH יעלה פחות מהמקורי ואתה בראש שקט שהוא מתאים לרכב ולא יעשה בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את השרשור המדובר על הפוקוס וזוהי לא פתירת תקלה אלא עקיפתה מה שעושים במוסכי מדרכה למניהם אצלי מעולם לא היינו עושים פעולה שכזו.

למנוע קיימת טמפ' עבודה שהוגדרה ע"י היצרן.

בקיצור בטח שלא להפנות אחרים לחפש את הפתרון שלך לבעיית הפוקוס כי זהו לא פתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן יקירי

 

כל צעד שזזתי בניסיון לפתור את הבעיה בפוקוס, נדון והוחלט בקפידה מול 2 חברים סופר מקצוענים מהענף, האחד מנהל מוסך של פורד במרכז הארץ, והשני מאבחן של פורד במוסך מורשה בדרום.

את הפעולות ביצע מכונאי מוסמך שעבד בפורד וכעת בחברה אחרת,

הפעולות היו אחד לאחד מה שמבצעים במוסכי החברה, ובדיוק מה שהיו עושים על ליפט -רק ברבע מחיר בערב בבית.

להזכירכם דובר על בעיה בראש (וחיזק אותי האחרון שענה שם ומכיר את זה הרבה).

ולכן בהחלט רואה לנכון לכל מי שחס על ממונו, להמליץ על הפתרון את השרשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור לגבי הפורד, ולדעתי זה פתרון חאפרי, קודם כל המנוע יעבוד בטמפ' נמוכה, צריכת הדלק תעלה,בלאי מואץ ועוד רשימה ארוכה של חסרונות...

 

הפתרון האמיתי הוא החלפת אטם ראש מנוע, אם האטם פרוץ והקומפרסיה עוברת למערכת הקירור, הנוזל קירור חודר לצילינדרים ומתאדה, ובקרוב אני מאמין שהבעיה תהיה גרועה יותר, זה לא פתרון, פשוט עקפת את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה מסכים איתי שזו עקיפת התקלה ולא פתרון?

 

והבחורים שאתה טוען כי הם אמרו לך לעשות כך אני מאמין כי זה היה לעזור לך לעקוף את הבעיה בתור חבר. ואילו זה היה לקוח שלהם במוסך המורשה לא היו מעיזים לעשות דבר שכזה כי במידה וההלקוח היה מתלונן לאחר מכן בדלק מוטורס הם היו עושים לו ראש מנוע על חשבונם על עצם המחשבה לעשות קומבינה שכזו וגם היה נפגע מעמדם אצל היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן

 

אני מתפלא על תגובתך , כי אם אתה באמת מאבחן בדלק מוטורס (אשמח לשמוע היכן) , אתה אמור לדעת על המעקף המפורסם הזה לפוקוס, שהוא פטנט ידוע בכל מוסכי פורד בארץ (מסיבוב שעשיתי ב-3 מוסכי החברה במרכז ו-2 בדרום), באחד מהם אפילו מוכרים "קיט" מיוחד לעניין, אך שוב- במוסכי החברה זה עולה 1300+ מעמ, אני עשיתי את זה בצינור מים, שני מחברי T ו-2 בנדים ועבודה למכונאי מוסמך ב-180 ש"ח, ולאינופורמציה כזו בדיוק אני מצפה לקבל כשאני ניגש לפורום כזה באינטרנט, וראו דוגמא מהפורומים העולמיים.

 

ובנימה אופטימית זו, באמת הערה או מחשבה פנימית לכל חברי הפורום :

הרבה מהתשובות שלכם מסתכמות ב-"במוסכי החברה הכי טוב" או "הזול הוא ביוקר"- לעניות דעתי - לא לעניין, מאחר ומי שטורח לחפשש דברים בפורומים, מחפש פתרון לתקלות קלאסיות שיכולות להיפתר ברכיב שהוא עצמו מחליף ואפילו אם מחליף עוד 2 דברים שלא קשורים לתקלה עדיין הרוויח חצי ממחיר המוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

צודק ניסן שהתקלה היא לא מחיישן החמצן אלה תוצאתי לתקלה וקריאות גרף החיישן לא יתנו דבר מפני שהמע מסוגלת "לתקן"(עד גבול מוגדר).

יש לנו קוד תקלה של מצוקת דלק למנוע -

שלבי הבדיקה הם - בדיקת מפות דלק - תקין או מתוקן.

אם מתוקן - למה - משיכות אוויר, לחצי דלק ,חיישנים.

במידה ואין תיקונים למפה רק אז בדיקת תפקוד חיישן חמצן - גרף \סקופ ובעם מחליטים לבסוף שהחיישן חמצן הוא הגורם לתקלה ורוצים להרכיב חליפי , יש להתאים את החיישן מבחינת התנגדות סליל החימום והחיוט של החיישן וגם זה לא מבטיח התאמה מלאה מבחינת היתנהגות חיישן כלפי מפות ביחידת בקרה. ( slow rispons ).

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברים ,

לגבי FUEL TRIM וכו... חייבים לבדוק בפארמטרים ולראות כמה דלק "חסר" ב- SHORT TRIM (תיקונים) באחוזים , וכמו ידידיי חיים יודקביץ וניסן הייתי קודם בודק שאיבות אוויר לסעפת וגם לבדוק לחץ דלק , לחץ דלק נמוך יגרום לתערובת ענייה , חיישן החמצן , אותו הייתי משאיר אותו לסוף רשימת הטראבל-שוטינג.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן

 

אני מתפלא על תגובתך , כי אם אתה באמת מאבחן בדלק מוטורס (אשמח לשמוע היכן) , אתה אמור לדעת על המעקף המפורסם הזה לפוקוס, שהוא פטנט ידוע בכל מוסכי פורד בארץ (מסיבוב שעשיתי ב-3 מוסכי החברה במרכז ו-2 בדרום), באחד מהם אפילו מוכרים "קיט" מיוחד לעניין, אך שוב- במוסכי החברה זה עולה 1300+ מעמ, אני עשיתי את זה בצינור מים, שני מחברי T ו-2 בנדים ועבודה למכונאי מוסמך ב-180 ש"ח, ולאינופורמציה כזו בדיוק אני מצפה לקבל כשאני ניגש לפורום כזה באינטרנט, וראו דוגמא מהפורומים העולמיים.

 

ובנימה אופטימית זו, באמת הערה או מחשבה פנימית לכל חברי הפורום :

הרבה מהתשובות שלכם מסתכמות ב-"במוסכי החברה הכי טוב" או "הזול הוא ביוקר"- לעניות דעתי - לא לעניין, מאחר ומי שטורח לחפשש דברים בפורומים, מחפש פתרון לתקלות קלאסיות שיכולות להיפתר ברכיב שהוא עצמו מחליף ואפילו אם מחליף עוד 2 דברים שלא קשורים לתקלה עדיין הרוויח חצי ממחיר המוסך.

 

ראשית כשאני אומר שאני מאבחן בדלק מוטורס זאת אומרת שאני מאבחן במוסך המרכזי ולא במוסכים המורשים, מכיר ויודע מהו המעקף המדובר והוא אכן פותר את התקלה אבל אני מדבר על כך שבשרשור כתבת כי הוצאת את הטרמוסטט וזו בדיוק לא דרך שבה צריך לנקוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סוף טוב הכל טוב

 

מאחר ומאד הפריע לי ש80% מהתרדים כאן אין פתרון וכולם לא חזרו לכתוב איך פתרו, אני כותב:

 

משה זר וחיים יוד המקצוענים קבעו לאחר מקצה בדיקות שהתקלה מכאנית, ותיווכו עם מנהל עבודה מוסך מרכזי הונדה רשלץ , הנל מכיר את הבעיה מרכבים ממונעי גז: צניחת שסתומים -נמצאו סגורים לגמרי.

בוצע כיוון שסתומים בחברה והרכב כמו חדש.

 

תודה רבה לחיים יוד, משה זר, וחברי מוסך הונדה רשלץ: יוסי גליץ המדהים, יואב כהן והמכונאי עם ידי הזהב חזי.

 

מאליק ממרכז התקנות גפמ בסובארו הרצליה- צדקת מלכתחילה...

 

תודה לרפי לין, דוד ברזילאי , ניצן חזזי וכל העונים

 

כל ישראל ערבים זה לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...