Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיישן דלק/אוויר זה חיישן חמצן.

 

במנוע ABT אין חיישן MAF.

 

נסה לנתק את חיישן החמצן, ובדוק איך הרכב מגיב( אל תיסע עם החיישן מנותק לזמן ממושך הרכב יצרוך יותר דלק ויצטבר פיח במנוע).

פורסם

בדקתי באוטודאטה ואין חיישן MAF לכן כתבתי זאת שלא קיים החיישן המדובר.

 

חיישן דלק אוויר הוא חיישן החמצן, יש גם שעון A/F והמידע הוא מחיישן חמצן לכן אני מבין שחיישן חמצן הוא חיישן דלק/אוויר.

פורסם

כל השרשור המדובר נבדק ועוד למעלה הסכמתי עם טוסטוס שאם בדובר בדגם עם ה-90 כוחות סוס אז אכן לא קיים חיישן MAF.

חיישן דלק אויר זה יכול להיות חיישן כלשהו שבודק את התערובת שתיהיה סטוכיומטרית.

חיישן למבדא (חמצן) כשמו כן הוא תפקידו הוא להשוות את ריכוז החמצן במערכת הפליטה לרכיוז החמצן באטמוספירה וכתוצאה מהפרש הפוטנציאלים הוא מיצר מתח. (הסבר ממש בגדול)

אין לחיישן זה כל קשר למדידת כמות דלק בהשוואה לאוויר ואף יותר מכך אם יגיע דלק לשם הממיר בבעיה.

פורסם

ניסן ידידי, לפי הנתונים שהחיישן חמצן משדר(מתח משתנה בין 0.1-0.9V) ניתן לדעת אם המנוע עובד בתערובת עניה או עשירה, משמע שהחיישן משדר את נתוני החמצן שלפי זה ניתן לדעת איך התערובת דלק.

 

מחשב הניהול מתקן את יחס אוויר/דלק בעיקר מחיישן החמצן.

פורסם

מה שאתה כותב עכשיו כבר יותר הגיוני ולשעון שאתה אומר שקיים ברכב מתקבלים האותות ממחשב ניהול המנוע, שהוא מחשב את כמות הזרקת הדלק למנוע ע"י נתונים (ולא רק חיישן החמצן).

דעתי אם אתה רוצה לשמוע, פשוט או שבמוסך אמרו לו באמת את השם הזה ואז זה לא תקין, או שהבחור קיבל אינפורמציה רבה מהמאבחן וערבב ואז בערב כשהגיע הבייתה והחליט לכתוב כאן הוא החליט שקיים חיישן חדש שאנו לא מכירים.

פורסם

ניסן, אם כך כניראה באמת שבמוסך אמרו לו שהחיישן שאחראי על יחס אוויר/דלק תקול, והתכוונו לחיישן החמצן.

 

השעון A/F מתחבר לחיישן חמצן wide band.

פורסם

חיישן WIDEBAND אכן נקרא בשפה המקצועית חיישן מד תערבות דלק אויר או air/fuel ratio sensor.

לאחרונה, בהרבה דגמי רכב בתקן זיהום אויר יורו 4, השימוש של היצרני הרכב בו גבר.

פורסם

אוהו איזה דיון , כמה חיישנים כבר יש באוטו הזה?

-חיישן חמצן

-מצב מצערת

-טמפ' אויר נכנס

-נקישות

-טמפרטורה למחשב

-טמפ' לשעון חום

 

אפשר לספור (כמעט) על יד אחת :lol:

 

צר לי שאיני יכול לעזור, לא נתקלתי בתקלה כזו.

 

בכל מקרה , הייתי ממליץ להעיף מבט גם במנוע צעדים, הצלי הוא היה גורם לקרטוע בסל"ד סרק ונמוך.

 

ד"א , מספר החלק (חיישן חמצן) של היצרן 048906265A

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אם מנתקים את הקונקטור של חיישן החמצן,

איך בדיוק זה אמור לשפר את תפקוד המנוע ?

 

(נניח שהחיישן תקול)

 

במידה והחיישן חמצן תקול המערכת לא עובדת כראוי, היא מתקנת לא נכון את התערובת וגורמת לקרטועים.

 

במצב שהחיישן מנותק, המערכת נכנסת ללואת חרום. כלומר המחשב משדר כל הזמן תערובת עשירה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...