Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו שיעזור לי P-L-E-A-S-E האוטו שלי נורא מקרתע בנסיעה , מגמגם כמעט כל הזמן (נעלמת התאוצה) גם כשהמנוע חם אחרי חצי שעה נסיעה לפחות. הוא עושה את זה בעיקר בטורים נמוכים בין 1 ל2 2.5 כדי שהאוטו יסע כביכול נורמלי אני חייב לתת לו פול גז כל הזמן וזה מטריף לי ת, תחת. בבקשה עזרה. לקחתי ת אוטו שלי למוסך אאודי מורשה אמרו לי שהחיישן דלק/אויר הלך ושחיישן כזה עולה 1200. ואני לא סומך עליהם בבקשה הצעות מה יכולה להיות התקלה ואגב אני מזכיר שוב הרכב הזרקה. תודה

פורסם

הייתי מתחיל מהקל לכבד.

בודק פילטר דלק ,ניקוי מזרקים , משאבת דלק.

אח"כ עובר לדברים הכבדים כמו חיישנים למיניהם.

בהצלחה!

פורסם

אם בדקו את הרכב ואמרו לך שזו התקלה אז זה הגיוני בהחלט על פי התאורים שלך זה או החיישן או קרע בצינור שמוביל מהחיישן לסעפת היניקה.

ואת הדיבור של הרחוב תשאיר ברחוב ולא כאן. :wink:

פורסם

ברכבים האלו בד"כ מה שהולך זה החיישן חמצן, תנתק את החיישן חמצן מהקונקטור שלו ותחזור לדווח האם יש שיפור בביצועים של הרכב.

 

במידה וכן, החלף חיישן חמצן לאחד תואם מקורי של חברת בוש.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

זהו שברכ הנ"ל אין MAF ,יש רק חיישן חמצן ומד טמפ' כניסת אוייר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הרכב זהה לפאסט שיש לי, יש שם הזרקת מונו-טרוניק.

 

בדומה ל205 והפיאט אונו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

בישביל להיות בטוח ב1000% שיתן לנו את האותיות מנוע. במידה וההספק הוא 90 כ"ס אז אני צודק.

 

ממה שאני זוכר זה הדגם שנמכר בארץ.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוב אז אם הרכב אכן 90 כוחות סוס אז אתה צודק. וזה רק מראה כמה חשובים כל נתוני הרכב.

בתוכנה אותו רכב אותה שנה הבגל באות אחת של קוד המנוע משנה פלאים, האחד מפותח מאוד ואילו השני בעל מערכת יחסית ישנה.

פורסם

תנסה לאתחל מחדש את המחשב (נתק מצבר לשעה),

סיכוי קלוש אבל שווה את המאמץ.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

aBT זה אכן הדגם עם ה90 כ"ס, תנתק את הקונקטורשל החיישן חמצן ותבוא לדווח.

 

החיישן נמצא לפני הממיר הקטליתי, אך אחרי הסעפת פליטה.

 

תתקשר למוסך ותשאל בדיוק איך קוראים לרכיב התקול או מה הוא קוד התקלה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
aBT זה אכן הדגם עם ה90 כ"ס, תנתק את הקונקטורשל החיישן חמצן ותבוא לדווח.

 

 

 

 

אם מנתקים את הקונקטור של חיישן החמצן,

איך בדיוק זה אמור לשפר את תפקוד המנוע ?

 

(נניח שהחיישן תקול)

×
×
  • תוכן חדש...