Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש מכשיר סמארטפון שהוא PDA וגם טלפון ועובד על חלונות (זו דרישת חובה - לכן נוקיות ואייפונים לא מתאימים).

מטרת המכשיר לשמש בתור טלפון וגם להיות מחובר לשרת האירגוני ולמשוך משם מיילים ויומן.

 

WIFI רצוי.

מצלמה ו-GPS לא מעניינים.

רצוי כאלו שנמכרים ע"י אורנג'.

 

ומאוד רצוי שלא יהיה איטי ומעצבן - לפחות לא בהפעלת טלפון.

 

מה שאני רואה שקיים:

  • HP 614
  • סאמסונג I780, I600
  • מגוון רב של HTC - כמו S620, HTC TyTN II Kaiser, TYNT וכו'.
  • סאמסונגים נראים טוב - גם נמכרים באורנג', גם מקלדת מלאה (כמעט) - אבל המסך קטן קצת יותר מדיי, לא?
    HP 614 גם נראה טוב - אבל אין לא מקלדת QWERTY. האמת אני לא מצליח להבין עד כמה זה חשוב (כמה תשובות למיילים באמת יושבים וכותבים דרך מכשירים כאלו). מה דעתכם?

HTC S730 נראה כמו חבילה טובה - מסך גדול, מקדלת מלאה, גם מקלדת "רגילה" עם ספרות לחיוג המספרים. איך הוא באמת?

וכמובן - חשוב חיי הסוללה. מבחינתי רצוי שהמכשיר יחזיק 24 שעות. רצוי יומיים.

 

אשמח להמלצות.

 

תודה מראש,

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אומניה.

מסך גדול,מעבד חזק,WM6,ועוד הרבה פונקציות שונות. נכון להיום,מכל הPDA שנמכרים באורנג',הוא הבחירה הטובה ביותר.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

איך המקלדת הווירטואלית שלו?

להקליד מספר טלפון לחיוג זה לא מתוסבך מדיי?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לפי הדרישות שלך הייתי ממליץ על הtouch pro של HTC. וזה מנסיון של חבר.

המקלדת מלאה ונוחה להקלדה אחרי שימוש בסיסי במכשיר.

ניראה לי שהוא נימכר בעבר באורנג' אבל אני לא בטוח, זמן הסוללה סביר - וזה תלוי בגירסת מכשיר.

 

אני משתמש באומינה שעונה על הדרישות, עם רום לא מקורי (מבושל), מהיר, חזק והסוללה מחזיקה יומיים שלושה.

פורסם

אני משתמש באומינה שעונה על הדרישות, עם רום לא מקורי (מבושל), מהיר, חזק והסוללה מחזיקה יומיים שלושה.

 

יומים שלושה???? אצלי יש ימים שכבר בצהרים הוא צועק הצילו

 

הI900 הידוע בשמו אומניה הוא הPDA הכי טוב שהיה לי, פשוט מכשיר מעולה. לדעתי יש לו רק בעיה אחת והיא החיפוש איש קשר מהזכרון- לא ידידותי וקטן

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

אני גם מאוד מרוצה מהאומניה, למרות שיש לו את החסרונות שלו. (וזה לא שהוא איטי)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
איך המקלדת הווירטואלית שלו?

להקליד מספר טלפון לחיוג זה לא מתוסבך מדיי?

 

יש לו כמה מקלדות וירטואליות,אתה יכול לבחור את מה שמתאים לך.

הקלדת מספר גם מאוד נוח-כשאתה לוחץ על מקש SEND,לא משנה באיזה מצב הטלפון,מופיע לך לוח מקשים גדול עם מספרים.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

עם WM 6.5 ברום חדש המכשיר סוחב 2-3 ימים בשימוש בGPS כשעה, שעה שיחות וקצת אינטרנט וישומים כל יום.

והפיקס לGPS לוקח 5-20 שניות.

פורסם

סתם שתדע אני משתמש ב E71 של נוקיה

גם צריך להתחבר לשרת הארגוני ויש תוכנת REMOTE DESKTOP PLUS שנותנת לי להתחבר לשרת

וגם VNC וגם SSH הבעיה היחידה הינה ה VPN של צק פוינט שלא עובד על סימביאן.

אז מצאתי דרך לעבוד איתו בדרך עקיפה לפרטים פנה בפרטי.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...