Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ומצלחת יש לנו קונה לאלפאוז שלנו!

היות ואנו זוג המצפה לילד אנו מעוניינים לרכוש רכב משפחתי, נשמח להמלצותיכם ועזרתכם בחיפושינו אחר רכב "חדש".

התקציב שלנו עומד על אזור ה 30 אלף, מדובר ברכב אוטומטי בנפח של 1600-2000 סמ"ק. הקריטריונים שלנו ע"פ סדר עדיפויות:

1. אמינות!!! (הולך מבחינתי יחד עם חסכונית).

2. בטיחות.

3. נוחות (מרחב ישיבה/בגאז')

4. רכב בעל צורה ולא משהו אפרורי.

 

תודה מראש לכל העוזרים!!!

פורסם

מציע לך להצחיל לעשות סדר ראשית אצלך, בדוק מה נכנס בתקציב של 30K , וחזור עם שאלות ממוקדות יותר.

 

יופי לך שהתחלת להסתכל על גייפ, במקרה שלך אני מייעץ לך רק להסתכל, 30K לא יביאו אותך רחוק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם מה שמעניין אותך בעיקר זו אמינות,הוצאות אחזקה זולות והכל ב-30K ש"ח,תיאלץ כנראה להסתפק במשהו די אפרורי שנקרא יפנומשפחטומטית. הכוכבת בסכומים אלו היא הניסאן אלמרה שאחזקתה זולה במיוחד ולאמינותה אין מתחרות (אם כי דע שאתה עלול ליפול על רכב שלא טופל נכון או בזמן ולאכול מרורים והדבר נכון לכל דגם).

 

כמובן שגם מאזדה או טויוטה יעשו את העבודה.

 

ככל שתעבור לצד האירופאי (ואני מסייג את דברי שמדובר בדברים כללים וסטטיסטיים), הבטיחות תגבר,האפרוריות תפחת,העלויות תעלנה והציפיה לאמינות רבה נמוכה מאשר אצל היפניות-קל וחומר בגיר אוטומט.

 

ג'יפ? אמין וחסכוני? ב-30K? אין לי אלא לחזור על דברי המגיב מעלי.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

קודם כל תודה לכול המגיבים.

שנית, אני נוטה חזק לכיוון האירופאיות השאלה היא איזו אירופאית תתן לי את האמינות הגבוהה ביותר? איזה דגם נחשב הכי אמין עבורי בלי קשר לטיפולים בזמן וכו' שזה MUST.

 

בקשר לג'יפים, ראיתי דיהאטסו טיריוס משנתוני 1997-2000. איך הג'יפון הזה?

פורסם

אני מאמין שיש כמה אירופאיות נחמדות למשל, פג'ו 406 מנוע 2000 שנת 99 ומעלה,חלון גג 4 כריות אוויר abs וכו'..

אוטו מרווח מאוד נוח מאוד מאוד! האמינות שלו יחסית טובה אבל צריך לבחור בקפידה רבה את מצבו של הרכב +ק''מ+מצב הגיר{גיר al4 לא ממש אמין}.

 

סיטרואן קסנטיה שנתונים גבוהים 2002 לערך,גם אוטו מאוד נוח גדול מאובזר טוב. מנוע 2000 סמ''ק שמגיע אם בקרת שיוט ועוד כמה וכמה פינוקים.

 

ואם ג'יפונים מה עם ניסאן טראנו קצר?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
חברה, אז ככה די התבייתתי על:

 

1. סיטרואן קסרה אוטו' 1600 סמ"ק.

2. רנו סניק אוטו' עדיפות גדולה ל 2000 סמ"ק.

 

מה עדיף?

 

זה תלוי, מה אתה רוצה רכב פרטי או מיניואן?

 

שניהם רכבים נחמדים מאד, במחיר דומה לקסארה תוכל לקבל 406 2.0 מרווחת יותר.

בהצלחה,

נתן.

פורסם

אנשים אנחנו עדיין מחפשים ויורים לכל הכיוונים.

מה לגבי פונטו ספייס (CLUB SPICE) אוטו' ELX.

האם רכב כזה יוכל להתאים למשפחה עם 1-2 ילדים? עגלה/ות וכו'?

מי שמכיר את הרכב אני אשמח לשמוע ממנו חוו"ד.

פורסם

בהצלחה!

 

עברתי תהליך דומה וכל שבוע החלפתי רעיון לרכב, כל פעם בעקבות אינפורמציה אחרת שקיבלתי.

אני מציע לך לעשות טבלה ותכתוב את כל הפרמטרים שאתה מצפה מהאוטו.

אחר כך תתחיל לשבץ את כל המכוניות שאתה רק רוצה בטבלה.

בסוף תגיע ל2.

אני התלבטתי כמה חודשים, עד שהחלטתי על אוטו ספציפי. ברגע שהחלטתי - תוך שבוע קניתי.

מזדה לנטיס 323 שנת 2001, 150000 ק"מ, 1600, באג' שמספיק לעגלת תאומים (צורך משפחתי..)

עלה לי 32,000 ש"ח.

מבסוט עד הגג.

 

שוב - בהצלחה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...