Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם, שלום לכולם.

יש לי סופר לנסר שנרכשה לפני שבועיים ובמהלכם שמתי לב כי בעיקר עם מזגן דולק הטורים צונחים בטירוף(עד שהנורות מהבהבות) ופתאום עולה חזרהעד מעל ל1 וחוזר חלילה.

ניסיתי ללכת לכל מיני וכולם אמרו.... "מנוע צעדים!"

(זו בדיחה מוכרת כאן.. לא?)

בכל אופן היום במוסך החליפו לי מנוע צעדים- והראו לי שהגלגלי שיניים שלי הרוסים, אך זה לא פתר את הבעיה.

החליפו דיטרבוטר- מפלג, זה ייצב קצת את הבעיה. עישו זה קורה בתדירות פחותה יותר. (לא הייתה לי מספיק הזדמנות לראות עדיין..)

.שמתי לב שכשאני מדליק מצת או אורות זה משפיע על הטורים קצת..זה נורמלי? אולי זו בעיה חשמלית? יש הסטוריה של "השתגעות" של האזעקה לפעמים...

האם ברכב שלי יש מחשב? או אפשרות לבדוק חיישנים בצורה רצינית?

אנא אשמח לעזרה והכוונה.

האם כדאי לחזור למוסך ושיבדקו את החלק "מנוע צעדים" שהביאו לי מפירוק? אולי גם הוא מקולקל?

 

אשמח לתשובה

פורסם

יש לי אותה בעיה במיצובושי 94 שלי,

המכונאי המאוד אמין שלי אמר שזה שניקוי הזרקה יפתור את הבעיה, הלכתי למכון לניקוי הזרקה שהוא המליץ עליו שגם טען שזו הבעיה, על מנת לוודא את זה (אני לא מוכן להוציא כסף סתם) הלכתי למזגניסט תותח ובאתי אליו בגישה שכשאני מפעיל מזגן הטורים נופלים, הוא מייד אמר לי שאני צריך ניקוי הזרקה וזה לא קשור אליו, חזרתי למכון ניקוי הזרקות שהבטיח שהבעיה תיפתר אחרי הניקוי,

עדיין לא שמתי את הרכב אצלו כי הוא יצא לחופש אבל בטוח שאני אלך אליו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

ראשית, תודה

לבי אומר לי שזה אולי חיישנים, חשמל או אוויר (לפי הכתבה המפורסמת של הפורום...)

אבל גם כיוון כזה אני מוכן לקבל

היכן עושים זאת וכמה זה אמור לעלות?

פורסם

הרבה פה המליצו בעניין הזה לגשת לחבר הפורום חיים יוד, שעובד במכון ההזרקות והקרבורטורים של משה זר בפתח תקוה.

 

מעבר להיותו מומחה בתחום ההזרקות הוא גם מבין בענייני חיישנים ומחשוב רכב.

 

נסה להתייעץ איתו.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

×
×
  • תוכן חדש...